ویرگول
ورودثبت نام
حسین رضائی
حسین رضائی
خواندن ۳ دقیقه·۳ روز پیش

نخبه اقتصادی توانست با مدال برنز اقتصادجهانی خود در مسابقات ۲۰۲۳ مقام ایران از رتبه ۴۷ به ۴۶ برساند و فعال در بخش جهانی آقای حسین رضائی

آقای حسین رضائی با مدال برنز اقتصاد خود در هنگ کنگ کشور چین توانست مقام جمهوری اسلامی ایران در ۲۰۲۳ از رتبه ۴۷ به ۴۶ برساند.

آقای رضائی شما به چه دلیل وارد عرصه اقتصاد شدید و آیا علاقه‌ای به این عرصه داشتید؟

بله من به عرصه اقتصاد علاقه داشتم و در دوسال اخیر به صورت حرفه‌ای وارد این عرصه شدم و کار خود را با المپیاد توسط باشگاه دانش پژوهان جوان و استعداد درخشان برگزار می‌شود شروع کردم و دلیلی نداشت جز علاقه بسیار به اقتصاد و مباحث آن دارم.

شما ساکن کجا هستید و چند سال تون هست ؟ ساکن استان البرز و ۱۷ سالم هست

شنیدیم شما در عرصه جهانی اقتصاد فعالیت دارید و عضو کارشناسی بریکس هستید ؟

بله حدود یک سالی هست عضو شدم و فعال هستم و مقالات جهانی خود را ارائه میدم در همین جا خواستم تشکری کنم از خانم معصومه حسینی همکار بزرگوارم که در عرصه ترجمه من را کمک کرد.

آیا خود را نسبت به دانش آموزان محل تحصیل خود بالاتر می‌بینید؟

خیر من خودم دانش آموز هستم و تمامی دوستانم یکی هستم و برای همکلاسی های عزیز بسیار ارزش قائل هستم. و برای این که دوستان من به این گونه فرض نکنند از مدیریت محترم قبلی محل تحصیلم خواستم موضوع برنده شدن من مطرح نشود.

آقای رضائی خیلی خوشحال شدیم شما در عرصه اقتصاد موفق می‌بینیم و شاهد کسب مقام های عالی اقتصاد از طرف شما هستیم.

سوال آخر، طبق گفته آقای فیروزآبادی ریاست پیشین بنیادملی نخبگان جمهوری اسلامی ایران شما در عرصه های دیگر هنری و علمی در بنیاد ملی نخبگان فعال هستید و افتخاراتی هم کسب کردید مدال طلا المپیاد نخبگان ادبیات و مدال طلا IMC و مدال برنز موسیقی و به چه دلیل سایر هنر دنبال می‌کنید و علاقه‌ای به این عرصه ها دارید و راز موفقیت شما چیست ؟

بله درسته در عرصه دیگر هم در بنیادملی نخبگان فعال هستم و عضو بنیاد ملی نخبگان هستم و دوست دارن هنر و علم های جدیدی هم از اساتید بزرگوار بیاموزم ، راز موفقیت من تلاش های سخت روزانه برای کارهام هست و روحیه دادن خانواده عزیزم پدر و مادرم و خاله های عزیزم و مادربزرگ مادری دعاهای ایشان که باعث روحیه بالا در من شد.

اقتصاد ایران چگونه می‌بینید و آیا برای ادامه کار در ایران می‌مانید؟

اقتصاد ایران متاسفانه الان دارای ضعف های فراوانی هست و یکی از آن ضعف های مهم تورم فراوان و کم شدن قدرت خرید مردم هست و به نظر من در ۳ سال خدمت شهید خدمت آیت الله رئیسی کشور رو به پیشرفت بود و تورم کاهش پیدا کرد و اقتصاد رو به بهبودی بود چون ایشان از نخبگان کمک می‌خواستند و طبق راه نخبگان پیش می‌رفتند و در جلسات متعددی که با ایشان داشتیم ایشان از ما طرح و ایده می‌خواستند و همان طرح و ایده ها را اجرا می‌کردند و انشالله دولت جدید بتواند راه شهید عزیز را پیش برود و اقتصاد کشور عزیزمان ایران رو به بهبودی پیش برود

بله حتما در ایران می‌مانم و برای کشورم و برای پیشرفت کشورم جان خودم فدا میکنم و الان هم همکاری اقتصادی به صورت مقاله به کشورهای عضو بریکس به عنوان شغل از راه دور دارم .


خیلی مچکرم آقای حسین رضائی که وقت عالی تون را برای مصاحبه با خبرگزاری برنا و ایسنا گذاشتید و براتون آرزوی موفقیت و مدال های متعدد در رشته اقتصاد دارم .






راز موفقیتایرانمدال برنزدانش آموزحسین رضائی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید