ویرگول
ورودثبت نام
??? ????
??? ????
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کیپاپ

سلام سلام:}
من اومدم ویرگول هورااا:)
امم... قراره درباره کیپاپ زر بزنیم:\

کیپاپ از اسمش معلومه یعنی پاپ کره ای:)
کیپاپ در چند سال اخیر خیلی پیشرفت داشته و اکثرا مردم فن گروه های کیپاپ هست همه نه اکثراشون:\
کیپاپ=kpop
از گروه ها شروع میکنیم^_^


پرطرفدار ترین گروه کیپاپ بی تی اس هست*_*

این گروه در سال 2010 تشکیل شد اونا اصلا طرفدار نداشتن:(اصن کمپانی شون خیلی افتضاح بود جوری بود که خودشون بلیط های کنسرتاشونو تو خیابون میفروختن بمیرم براشون:)

ولی بعد از چند سال طرفتاراشون زیاد شد جیخخخخخخ@_@

اونا هفتا فرشته هستن*_*
بی تی اس=

فرشته های مح

اسم طرفتاراشون ارمی

خب اینم از بی تی اس")

بریم سراغ اکسو

اکسو ع همو اول مشهور بود:|
من اکسورو خیلی میدوستم بایس مح چانیول شما چی؟
اونا گروهشون سال 2012 تشکیل شدبا 12 عضو اما تاعو کریس لوهان یکی یکی از گروه رفتن نمیدونم چرا:(
الان 9 نفر هستن و همین چند هفته پیش کامبک دادن:)

9تا پیشی^-^
9تا پیشی^-^


اخخ دستام:|
اسم فناشون اکسو ال هست
خب بریم سراغ بلک پینک

خب اونا کارشونو از سال 2016 شروع کردن تا الان 6_6

4 نفر هستن
بلک پینک=

جان من فرق اینا با خرگوش چیه/:
جان من فرق اینا با خرگوش چیه/:

خب تی اکس تی
5 تا هاپو خوجمل کیوتتتتتت

زیاد ازشون نمیدونم راستش
تی اکس تی=

خودااااااااا
خودااااااااا

خب اگع اشتب نکنم از سال 2019 شروع کردن

خب نپصم من همرو نگفتم فقد این 4 تارو گفتم وگرنه کلییییی هنو هستن بمولا انگشتام الانه که بشکنن:|

پارت دیگه جبران میکنم^-^

خداحافظ

کیپاپبی تی اساکسوتی اکس تیبلک پینک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید