ویرگول
ورودثبت نام
متین بحری پور
متین بحری پور
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

صفر تا صد خرید کاغذ دیواری سه بعدی ( تجربه واقعی )

سلام ، وقت همه دوستان بخیر

در این مقاله میخوام تجربه خودمو از خرید کاغذ دیواری سه بعدی به صورت آنلاین و اینترنتی بگم و با شما به اشتراک بگذارم

مرحله اول : تو اینترنت و اینستاگرام در مورد کاغذ دیواری سه بعدی سرچ کردم و متوجه برخی نکات شدم

من یکم تحقیق کردم و کاغذ دیواری سه بعدی در واقع با پوستر دیواری ، پوستر سه بعدی یکسان هست و هیچ تفاوتی باهم دیگه ندارن و فقط با اسم های متفاوتی فروخته میشن!

البته دقت کنید که کاغذ دیواری با کاغذ دیواری سه بعدی متفاوت هست ، کاغذ دیواری ها وارداتی هستند و به صورت رول فروخته می شن و طرح اونا هم تکرارشونده هست ولی کاغذ دیواری سه بعدی تو ایران با طرح های دلخواه چاپ میشن و یک تصویر بزرگ بر روی دیوار قرار میگره که در ادامه بیشتر توضیح میدم.

مرحله دوم : چند سایت فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی رو پیدا کردم و هر کدوم رو برسی کردم

اول از همه اینستاگرام و گوگل رو برسی کردم و چند فروشگاه اینترنتی رو پیدا کردم که خوب و قوی کار میکردن و مشتریان زیادی داشتند در ادامه مزایا و معایب هر کدومشون رو میگم

اولین سایت دیجی کالا digikala بود که همه شما این سایت رو میشناسید ، دیجی کالا یک دسته بندی داره به نام کاغذ دیواری که همه کاغذ دیواری ها چه سه بعدی و چه معمولی رو یکجا آرشیو کرده که انتخاب رو برای کاربر سخت میکنه

مزایا دیجی کالا : سایت معتبری هست

معایب : تنوع طرح ها خیلی کمه ، همه کاغذ دیواری یکجا آرشیو شده و نمیشه طرح های مخصوص کودک یا هر موضوع دیگه رو جدا دید ، مشاوره و راهنمایی نداره چون به صورت تخصصی بر روی فروش کاغذ دیواری سه بعدی تمرکز نکرده ، با شرکت و تولید کننده های متفاوتی کار میکنه که کیفیت های مختلفی دارن

دومین سایت فروشگاه اینترنتی منزل manzel بود که من اول اینستاگرام این شرکت رو دیدم و خیلی پیج خوب و باحالی داشتن از رضایت مشتری ، عکس های اجرا شده و نصب شده در منزل مشتری و ..... پست و استوری میزاشتن و در مرحله بعد سایتشون رو برسی کردم :

مزایا : تنوع طرح بالا ، دسته بندی های جدا جدا مثلا برای کودک یک آرشیو و برای گل سه بعدی هم آرشیو جدا ، قیمت و کیفیت های مختلف ، نمونه های اجرا شده زیاد و رضایت مشتری و.....

معایب : اگر پیج اینستا و نمونه های اجرا و نصب شده رو نمیدیم نمیتونستم به این شرکت مثل دیجی کالا اعتماد کنم ولی همونجور که گفتم با دیدن رضایت های مشتری به صورت ویدیویی و نمونه های نصب شده مشخص شد که سایت مطمعنی هستند

سومین سایت هم فروشگاه آنلاین والینو wallino بود که تنها سایتی بود که دیدم و به صورت تخصصی بر روی فروش کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی کار میکرد و محصول دیگه ای نداشت

من خریدمو از فروشگاه والینو انجام دادم در ادامه میگم چرا ؟

اول از همه اینکه سایت والینو به صورت تخصصی فقط بر روی فروش کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی فعالیت میکرد و به همین دلیل واسم جالب بود چون تنها سایتی بود که این شکلی بود.

مزایا : دسته بندی و طرح های متنوع و بسیار زیادی داشت به طوری که گیج شدم و نمیتونستم از بین این همه طرح ، طرح مناسب رو انتخاب کنم ، قیمت و کیفیت کاغذ مختلفی داشت از جنس ارزون تا جنس گرون و با کیفیت ، در سایت میتونید نمونه های اجرا و نصب شده رو ببینید ، قبل از تولید و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی با من در تلگرام و واتس اپ در ارتباط بودن و طراحی و پیش نمایش رو فرستادن که من تایید کنم ، در مرحله بعد هم تست رنگ در ابعاد کوچیک که فرستادن که من تایید کنم و در نهایت کار رفت برای چاپ نهایی که بعد از 3 روز برای من ارسال کردن ، به من نصاب حرفه ای در تهران معرفی کردن که از نصاب هم خیلی راضی بودم ، البته برای پیدا کردن نصاب کاغذ دیواری می تونید از سایت هایی مثل سایت ostadkar ، sanjagh و دیوار هم کمک بگیرید.

معایب : من پایین ترین کیفیت کاغذ رو انتخاب کردم ، کیفیتش در مقایسه با پولی که پرداخت کردم قابل قبول بود ولی در کلا بهتر بود که بالاترین کیفیت کاغذ رو انتخاب میکردم چون اون بافت خوشگل تری داشت ، ولی در مجموع من از خریدم راضی بودم

در ادامه می تونید دیوار اتاق خواب من رو در چند مرحله(قبل و بعد از نصب کاغذ دیواری سه بعدی والینو )ببینید :

قبل از اینکه کاغذ دیواری سه بعدی نصب بشه!
قبل از اینکه کاغذ دیواری سه بعدی نصب بشه!


شروع نصب
شروع نصب
نصف کاغذ دیواری سه بعدی نصب شد
نصف کاغذ دیواری سه بعدی نصب شد
و تمام
و تمام

ممنون میشم اگر تجربه ای از خرید کاغذ دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی دارید با ما به اشتراک بگذارید

کاغذ دیواری سه بعدیکاغذ دیواریپوستر سه بعدیراهنمای خریدپوستر دیواری
عاشق دکوراسیون داخلی هستم ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید