ویرگول
ورودثبت نام
علی یادگاری
علی یادگاری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خاطره ای از یک عطر خوشبو

سالها بود که به دنبال ادکلنی بودم که بوی مطلوبی داشت چون آن بو را در مجلسی حس کرده بودم که یک روز ناگهان یکی از دوستان را دیدم که همان بوی ادکلنی را که من به دنبالش بودم داشت از او پرسیدم که این ادکلن شما چه نامی دارد؟ به من گفت ادکلن کاپیتان بلک است. موقعی که این ادکلن را میزنیم بوی چوب سوخته میدهد و بعد از مدتی بوی ملایم میدهد و بوی دلنشین و گرمی دارد. از دوستم پرسیدم نشانه های این عطر چیست که برای اصل بودنش اطمینان داشته باشم. او به من گفت: شیشه ای قهوه ای با حالتی چرم کشیده و روی جعبه عکس یک کاپیتان کشتی با کلاه سفید میباشد. من هم چون از آن بو خیلی خوشم می آمد سریع رفتم به یک عطر فروشی و از آن تهیه کردم؛ عجب بوی دلنشینی دارد.

ادکلن خوشبوعطر خوشبوعطر خوشبو مردانهادکلن مردانه خوشبوعطر مردانه اصل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید