ویرگول
ورودثبت نام
Atefeh_motiee
Atefeh_motiee
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

برنامه نویسی که راه خودش گم کرده ولی جوینده یابنده است.

سلام به دوستای خوبم واقعیتش من تو دوره کارشناسیم همیشه دلم میخواست تو شاخه های مختلف چه خبره بیشتر یادمیگرفتم یه جاهایی رها می کردم بعضی وقتا هم برمی گشتم به همون جا .. الان یکسال از اون دوران می گذره...... من تقریبا هشت ماه در یک شرکت که صنعت چاپ فعالیت داشت، سرکار رفتم کار با دستگاهای اندازه گیری برای رنگ مثل Spectroi1, Spectrotchon آشنا شدم، و اینکه با اصول طراحی و رنگ برای چاپ لیبل ها آشنا شدم ولی متاسفانه خبری از برنامه نویسی نبود، برای همین در دورانی که سرکار میرفتم شروع کردم به یادگیری پایتون و شناخت خودم که دوست دارم نهایتا در کدوم شاخه از این دنیای وسیع فعالیت کنم. البته مدرک پایتون هم می گذارم که ببینید که واقعا جدی ام.. برای رسیدن به خواسته هام.

ولی درکل دوست دارم نقشه رسیدن به گنج یا همون هدفم هر زمانی که صرف یادگیری و چالش جدیده رو اینجا به اشتراک بزارم هم واسه خودم انگیزه بشه و هم کسی که مطالب منو میخونه و به این حالت گیجی من رسیده بدونه شدنیه؛ البته الان باید خودم به خودم ثابت کنم...


برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید