ویرگول
ورودثبت نام
Atefeh_motiee
Atefeh_motiee
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

نقشه راه

این دوره در سایت خوب اقای احمد احمدی گذروندم پیشنهاد می کنم که سر بزنید. البته اینجا شما مسیری می بینید که من طی کردم.
این دوره در سایت خوب اقای احمد احمدی گذروندم پیشنهاد می کنم که سر بزنید. البته اینجا شما مسیری می بینید که من طی کردم.
و اینجا در نهایت اولین مسیری نیست که من برای هدف هام ترسیم می کنم و اخرینشم همینطور ولی برای من مقدسه و باید بتونم به سرانجامش برسونم. البته که انسان همیشه در حال انتخابه!!
و اینجا در نهایت اولین مسیری نیست که من برای هدف هام ترسیم می کنم و اخرینشم همینطور ولی برای من مقدسه و باید بتونم به سرانجامش برسونم. البته که انسان همیشه در حال انتخابه!!



ارزو می کنم که دفعه بعد که پست میزارم، چیزای جدید تری یادگرفته باشم، خیلی بهم حس خوبی میده مثل الان که دارم این پست میگذارم..

python programmingback end
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید