ویرگول
ورودثبت نام
فلورانس ایرانی
فلورانس ایرانی
خواندن ۷ دقیقه·۸ ماه پیش

تجربه خرید از اسنپ شاپ ( مرجوعی خوب نبود )

خرید از اسنپ شاپ
خرید از اسنپ شاپ


خرید از اسنپ شاپ

من دیگه از اسنپ شاپ خرید نمیکنم چونکه یک تجربه خرید داشتم و کالای اشتباهی برای من فرستادن و بعد از گذشت 1 ماه هنوز مرجوع نکردن ... من یک ضد آفتاب سولاریس گرون قیمت از یکی از فروشگاه های اسنپ شاپ خرید کردم ، طبق تجربه من در بهمن ماه 1402 ، وقتی شما کالای اشتباهی از اسنپ شاپ براتون میاد و میخواید مرجوع مرجوع کنید کسی به شما ادرسی نمیده که کالا رو مرجوع کنید .... و شما باید منتظر بمونید که به قول خودشون پیک اون ها بیاد مرجوع کنه ... کسی به شما حتی نمیگه اون پیک چه شرکتی هست حتی به شما گفته نمیشه اون فردی که قراره بیاد مرجوعی رو تحویل بگیره شماره تماسش چیه ................... هیچی به شما نمیگن فقط میگن پیک قرار بیاد و یک روزی رو برای اومدن پیک تعیین میکنن منثلا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و یا خودتون یک روز رو تعیین میکنید ولی اگه اون روز نیومد دیگه شما در این حالت باید کارو زندگیتو تعطیل کنی و تلفنت روشن باشه و خونه باشی تا ببینی پیک اینا کی تشریف میاره و تلفن هر غریبه ای رو باید پاسخ بدی که نکنه این تلفن پیک اسنپ شاپ باشه !!!!! اگه یه شماره غریبه باهات تماس گرفته بود و جواب نداده بودی باید سریع به شماره غریبه بزنگی تا مطمئن شی پیک اسنپ شاپ نبوده !!!!!! و البته یکی دو روز در میان باید به پشتیبانی اسنپ شاپ زنگ بزنی و بگی چرا نیومد ؟ ..... هر بار هم زنگ بزنی پشتیبانی مرجوعی کالا ، حدود 10 الی 25 دقیقه پشت خط خواهی بود متغییر هست ....


برای من در اون تایمی که در نرم افزار اسنپ شاپ برای برگشت کالا و مراجعه پیک اسنپ شاپ ، تعیین کرده بودم ، پیک اسنپ شاپ نیومد ( من در شهرستان هستم ) و اونها تا امروز بعد از گذشت 30 روز که در این 30 روز خونه بودم و گوشی رو روشن گذاشتم و دو روز در میان بهشون زنگ زدم هنوز کالا رو مرجوع نکردن ... در تماس هایی که بعد از نیومدن پیک با اسنپ شاپ داشتم گاهی وقت ها میگفت عه نیومده ؟ خب پس سه روز دیگه میاد ... یا مثلا چهارشنبه بعد میاد ... گاهی وقت ها هم میگفت عه نیومده ؟ خب پس در 7 روز آینده ، یکی از روزاش خواهد آمد !!!! دیگه کدام روز مشخص نیست و تو در این هفت روز باید هر تماس ناشناسی رو جواب بدی و خونه باشی !!! این تجربه من بود !!! یک تجربه نامناسب ...

تازه یه بار بهم گفتن پیک اومده و شما خونه نبودی ، گفتم من هر روز به خاطر این مرجوعی خونه بودم و تلفنمم روشن ... گفت نه اومده و شما نبودی ... نمیدونم من که خونه بودم تمام وقت و تلفنم روشن بود یه سره ......

گفت برای بار دوم پیک میفرستیم ... بازم کسی نیومد ... در این 30 روز من حدود 18 بار تماس گرفتم و برای هرتماس میانگین 15 دقیقه پشت خط بودم و خونه بودم و حواسم به تلفنم بوده ...پیک دوم باز نیومد در تایم های تعیین شدشون چند بار دیگه برا پیک دوم زنگ زدم و بازم گفتن که خواهد اومد ... امروز مجددا زنگ زدم میگم پیک دوم چی شد دیگه خدا نشناس ها ؟ چرا نیومد ؟ یه هو این اپراتور که طبق معمول جدید بود گفت 3 بار اومده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفتم خدانشناس من 30 روزه خونه هستم با تلفن روشن کجا اومده ؟ گفتمممم شماااا منظورتون اینه که 3 بار درخواست پیک برای من ثبت شده وگرنه نیومده ، در پاسخ گفتت آره منظورم اینه 3 بار برای شما درخواست پیک ثبت شده ! گفتم پس چرا میگید 3 بار اومده ؟ دیگه جوابی نداد ... دوباره طبق معمول گفت دوباره ثبت میکنم براتون و هفته اینده میاد ......

فروشگاه آرایشی بهداشتی تامیلا گالری هم که کالا رو در اسنپ شاپ به من فروخته باهاش تماس گرفتم ، گفت به من ربطی نداره اسنپ کالا رو از من تحویل گرفته و اشتباهی فرستاده ! گفت در حالت ارسال عادی ، اسنپ کالا رو از ما میگیره و خودش بسته بندی و ارسال میکنه و بعد گفت حالا به خاطر انسانیت پیگیری میکنم ... که البته ظاهرا یا پیگیری نکرد و یا پیگیریش نتیجه ای نداد !

متاسفم برای این سیستم مرجوعی اسنپ شاپ . من دیگه هرگز خرید نمیکنم از اسنپ شاپ ........ هیچ مرجع بالاتری پاسخگو من نبود و دستت به هیچ جا بند نیست و تا امروز فقط اپراتور هایی که هر بار یه نفر جدید تلفن رو جواب میده و طبق معمول عذر خواهی میکنه و از اصول گفتار درمانی استفاده و یه وعده جدید میده ! اگه این بار هم بگن پیک اومده و شما نبودی مجبورم بیخیال پول بشم چون نمیشه به این ها ثابت کنی که کسی نیومده ! فقط در یک جمله میگه پیک اومده و نبودی . اسنپ هم هیچ ادرسی از خودش در تهران نمیده که کالا رو خودت براشون بفرستی ، من که دیگه کم کم بیخیال این کالا میشم .. خدا ازتون حق بگیره برای این وضعیت معیوب مرجوعی کالا ....

من حتما به " انجمن حمایت از مصرف کنندگان " این موضوع رو ارجا خواهم داد .


اصلا حتی فرض کنیم که این اتفاق برای همه نیفته و برای دیگران پیک اسنپ بیاد و مرجوع کنه ، آخه این چه سیستم برگشت کالاست ؟ اونی که فرضا زنگ در خونشون کار نمیکنه چیکار باید بکنه ؟ شما که هیچ نامو نشون از پیکتون نمیدید ! توی تایمی هم که تعیین میکنید گاهی وقت ها نمیاد ! پس تکلیف مردم چیه ؟ ما که آیفون تصویری در خونه داریم و حتی وقتی کسی زنگ میزنه ازش عکس میگیره ! ولی خدا رحم کنه به اونا که زنگ در خونه اشکال داره یا پیک میاد حوصله تماس گرفتن نداره و در خونه یه زنگ میزنه کسی جواب نداد میره !


ادامه تجربه خرید از اسنپ شاپ

این مطلب رو 2 روز بعداز نوشتن پست دارم مینویسم .... بالاخره بعد حدود 20 بار تماس با اسنپ و هر بار 10 الی 20 دقیقه پشت خط بودن و دعوا با اپراتور های بخش مرجوعی و این همه حرص خوردن و همچنین پیام های صوتی که به بخش انتقادات و پیشنهادات دادم و بهشووون گفتم اگه کسی رو نفرستین که کالای منو مرجوع کنه هم به انجمن حمایت از مصرف کنندگان شکایت میکنم و هم غیره ...... بالاخره بعد از 1 ماه یک پیک رو فرستادن که کالا رو مرجوع کنه ... هرچند هنوز هم با اینکه کالا رو به پیک دادم ولی پول کالای من برگشت نخورده و همچنان در حالت انتظار برای برگشت هست !!!!!! احتمالا باید چند روز وایساد تا برسه به دستشون کالا تا بعد پول رو برگشت بدن ......


ادامه مرجوع کردن در اسنپ شاپ

این مطلب رو 8 روز بعد از نوشتن پست دارم میزارم ... یک هفته گذشته که کالای منو مرجوع کردند ولی هنوز مبلیغ من بازگشت نشده ...( امروز حدود 43 روز میگذره از روزی که تصمیم گرفتم برای اولین بار از اسنپ شاپ خرید کنم و این ثبت سفارش رو کردم ) امروز دوباره زنگ زدم میگم واگذارتون به خداوند چراااا دیگه پول منو مرجوع نمیکنید این 7 روزه که شرکت ماهکس برای شما کالای من رو فرستاده چرا پولو آزاد نمیکنی اسنپ شاپ ؟ یارو اپراتور کمی نگاه کرد و گفت ، من فرم امور مالی براتون پر میکنم تا پرداخت شه ؟ باوووووووووووووورم نمیشه یعنی من اگه به شما زنگ نمیزدم شما این فرم امور مالی رو پر نمیکردید خدا نشناس ها ؟ عنقدر شما بی مسئولیت و بی توجه هستید به مشتریانتون ؟ چه اشتبااااااااااااهی بود خرید از اسنپ شاپ .... خدا باهاتون حق کنه . چرا این همه سایت معتبر و فروشگاه معتبر اینترنتی توی ایران بود و من از شما ها خرید کردم !!!


پایان ماجرای مرجوعی خرید من از فروشگاه اسنپ بعد از 45 روز

بعد از روز ها پشت خط بودن و تماس مکرر با پشتیبانی اسنپ شاپ و گاهی وقت ها تا 25 دقیقه پشت خط بودن ، و هفته ها توی خونه بودن که نکنه ه ه پیک اسنپ بیاد و هفته ها مراقب گوشی بودن و روشن گذاشتنش که نکنه پیک اسنپ زنگ بزنه و تماس گرفتن با شماره های ناشناس که میس کال انداخته بودن به این خاطر که نکنه این میس کال پیک اسنپ بوده باشه ، بالاخره اسنپ شاپ پول من رو امروز برگشت زد ... از روزی که از اسنپ شاپ ثبت سفارش کردم تا امروز که پول روی حساب من برگشت خورد 45 روز طول کشید ... پولش براااااااااام اهمیتی نداشت .... فقط هر بار که تماس میگرفتم و وعده یکی دو روز دیگه به من داده میشد و هیچ خبری نمیشد یک جور تمسخر کردن بود برای همین حاضر بودم پولم بدم خیریه ولی اینا نبرنش ... دیگه هرگززززززززززززززززززززز از اسنپ خرید نمیکنم.

اسنپ شاپتجربه خرید از اسنپ شاپمرجوعی کالا اسنپ شاپخرید از اسنپخرید محصولات آرایشی از اسنپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید