ویرگول
ورودثبت نام
فلورانس ایرانی
فلورانس ایرانی
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

تجربه خرید از تامیلا گالری اسنپ شاپ


آرایشی و بهداشتی تامیلا گالری
آرایشی و بهداشتی تامیلا گالری


تامیلا گالری

من یک بار تجربه خرید از تامیلا گالری رو از طریق اسنپ شاپ داشتم . یک محصولی ارایشی بهداشتی ازش سفارش دادم ( ضد آفتاب گرون قیمت ) ولی محصول دیگری با برند دیگری برای من ارسال شد ...

بعد از 30 روز زنگ زدن به اسنپ و پیگییری مرجوعی و بیش از 18 بار تماس که هر تماس حدود 10 الی 25 دقیقه پست خط بودمو دعوا و حرص خوردن از دست پشتیبانی مرجوعی اسنپ شاپ ، اخرش اسنپ اون رو واسم مرجوع کرد ، ماجرای مرجوع نکردن کالا و تجربه خرید از اسنپ رو در پست دیگری در وبلاگم توضیح دادم . برید روی پروفایلم ، میتونید اون پست رو ببینید که عنوانش ( تجربه خرید از اسنپ شاپ هست )


خلاصه ( وقتی که هنوز اسنپ نمیومد برگشت بزنه و من دیگه امیدی به اسنپ نداشتم با خود آرایشی بهداشتی تامیلا گالری هم از طریق اینستاگرام صحبت کردم ( البته تامیلا گالری توی اسنپ فود هم هستش ) و گفتم واسه خودتون مرجوع میکنم و پولمو پس بدین ولی تامیلا گالری قبول نکرد و گفت که برگشت کالا رو باید اسنپ شاپ انجام بده و اگه ما انجام بدیم اون کارمزدی که اسنپ ازمون گرفته میفته روی ما و ازین حرفا !!!

گفتم اصلا چرا تو محصول اشتباهی واسه من فرستادی ؟ گفت که من محصول رو درست تحویل اسنپ شاپ دادم ، حتما اونا اشتباهی برای تو فرستادن چونکه من محصول 2 مشتری رو به اسنپ شاپ دادم و احتمالا محصولاتون رو اشتباهی اسنپ شاپ براتون بسته بندی کرده و ارسال کرده ...

در ادامه هم فروشگاه تامیلا گالری گفت که چون نوع ارسال تو در اسنپ شاپ " ارسال معمولی " بوده دیگه خود اسنپ میاد تحویل میگره از ما و خودش جنسو و بسته بندی میکنه و میفرسته و مثل ارسال اکسپرس ما مستقیم برای شما ارسال نمیکنیم....

و همینطور آرایشی بهداشتی تامیلا گالری گفت که وظیفه من نیست ولی یه پیگیری برای مرجوعیتون در اسنپ میکنم ... اما در ادامه دیگه تامیلا گالری حتی پیام های من رو هم سین نکرد

ولی من انتظار داشتم که تامیلا گالری همکاری کنه یا از طریق اسنپ شاپ و یا خودش برگشت بزنه ... ولی اون به جای همکاری حتی پیام های من رو هم سین نکرد ! نمیدونم شایدم کاری از دستش بر نمیومد ولی این سین نکردن پیام های من حرکت درستی نبود .

حتما پست من رو در وبلاگم که در مورد تجربه خرید از اسنپ هست رو مطالعه کنید.

تامیلا گالریآرایشی بهداشتی تامیلا گالریاسنپ تامیلا گالریتجربه خرید از تامیلا گالریتامیلا گالری فروشگاه اسنپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید