ویرگول
ورودثبت نام
ناشناس
ناشناس
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

حرکت به سوی موفقیت

مردم نمی تونند صبح زود بیدار بشن ، نمی توانند ساعت پنج صبح روز رو شروع کنند ،در حالی که روز ما از ساعت ۱۲ شب شروع میشه حتی اگر پنج صبح بیدار میشی شما پنج ساعت از زندگی عقب هستی ، حالا این خیلی مهم نیست ولی بزار بگم چرا نمیشه صبح بیدار بشی ، چون انگیزه نداری ، یادت میاد بچه که بودیم اگر قرار بود بریم اردو چه موقع بیدار و آماده میشدیم بدون هیچ گونه زور. بدون اینکه مادر مون بیدارمون کنه ما قبلش بیدار بودیم ، یا اگر قراری داشتیم سرساعت کاملا آماده میشدیم حتی ممکن بود از سر ذوق خوابمون نبره ، ولی حالا چی شدیم اگر باید بریم سرکار صبح زود با زور و کسالت میریم سرکار من که اونقدر گشتم و بیکاری کشیدم تا یه شغلی پیدا کنم که لازم نباشه صبح برم البته الان هم اون شعل رو دارم ، از ساعت سه بعد ازظهر میرم ،

ولی اگر بخوام موفق بشم باید اون انگیزه ،اون دلیل رو پیدا کنم که ساعت شش صبح بدون اینکه کسی بهم اجبار کنه از خونه بزنم بیرون برم دنبال موفقیت ، برم دنبال پول ، وثروت ،

شما هم اگر خواستید پولدار و موفق بشی انگیزه ای پیدا کن تا صبح نزاره بخوابی حتی شب هم خوابش رو ببینید ،منظورم داشتن استرس و فشار نیست ، از سر ذوق از سر شوق ، ساختن آینده ، دلت میخواد هیچ چیزی برات گرون نباشه ، دلت میخواد هر چیزی خواستی مهیا باشه باید اون عشق و علاقه ، و اون دلیل رو پیدا کنی تقویت کنی و برات بشه انگیزه ای شیرین ،

صبح بیدارساعت صبحموفقیتپول
ایردراپ، کار میکنم ،بیمه ، ثالث ، و غیره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید