ویرگول
ورودثبت نام
ناشناس
ناشناس
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

مقصر کیه

سالهای زیادی از عمرم گذشته ولی به نسبت این سالها چیزی ندارم یه زمانی وقتی من اولین ماشینم رو خریدم هیچ کدوم از پسران فامیل حتی رانندگی بلد نبودند چه برسه به داشتن ماشین ،تا اینکه من در جا زدم و بقیه پیشرفت کردند ،

با این که همیشه دلم به خدا بسته بود و بسته هست ولی پیشرفت حاصل نمی شد چرا؟

کتابهای زیادی در مورد موفقیت و پیشرفت خوندم تا اونجا که میشد هم بهشون عمل کردم ولی باز هم نشد که نشد ،یکی میگفت خوب خرج کنیم مثل پولدارا تا پولدار بشیم (ولی چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن )

یکی دیگر میگه مثلا انتظار پول و ماشین داشته باشی گیرت میاد ، به نظرم این قانون جذب و انتظار کاری از پیش نمی بره ،و کتابایی که نوشته شده اگر کسی هم پولدار کنه نویسنده هاشون و به قول معروف پکیج فروشها رو پولدار کنه و نه من و یاشما رو

هنوزم چیزی به دست نیاوردم ولی فکر کنم چندتا چیز یاد گرفتم و اون مسئله اصلی عمل کردنه مگر اینکه خودت کاری کنی

به نظر شما کسایی مثل وارن بافت و بقیه پولدارا میان و راز پولدار شدنشون رو به همه دنیا از جمله من و شمایی که در جهان سوم هستیم میگن ، حتی فکر میکنم یه طوری برنامه ریزی میکنند تا ما نتونیم پولدار بشیم ؟؟؟؟؟


قانون جذبوارن بافت
ایردراپ، کار میکنم ،بیمه ، ثالث ، و غیره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید