ویرگول
ورودثبت نام
Arman
Arman
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

پارتنر درسی :/

خب اول سلام.فضای مجازی خیلی در حال پیشرفته و واقعا کمبود یه فضایی احساس میشه که بتونیم با چن نفر یکم درسی تعامل کنیم.تهش به ذهنم رسید شاید یکی تو ویرگول باشه و بخواد باهم درس بخونیم چون من خودم به شدت نیاز دارم به کسی که حداقل گزارش کار های روزانه همو به هم بگیم و یکم درسی فک کنیم تا چیزای دیگ. از نظر انگیزه واقعا قوی هسم و اگه کسی بود که انگیزشو از دست داده بود میتونم خیلیییییییییییییییییی زیاد کمکش کنم. تو تمام پیام رسان های ایرانی هسم و خارجی هم البته معروف ها هسم فقط کافیه یکی اوکی بده از مهر که خیلی دیره از فردا حتی شروع میکنیم به یه درس خوندن قوی و حرفه ای و صدالبته بدون مشاور. :/ عملا مشاورا فقط پول میگیرن و به همین دلیله که نیاز شدیدی دارم به یه کسی که باهاش درسامو اوکی کنم.خب من 18 سالمه و دارم برای کنکور 1403 میخونم که ینی تابستون یازدهم رو سپری میکنم و میرسم به پایه 12. :))))) همین دیک

درستحصیلیدرسیهمکارهمکار درسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید