ویرگول
ورودثبت نام
رضا عینی فر
رضا عینی فر
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

‌‌آینه فرصت کوتاهیست تا در قاب آن به من و خودت نگاه کنی و بفهمی که آیفون سه چشمی از آنچه که می‌بینی به ما نزدیک‌تر است.

اینکه آیفون گوشی خوبیه شکی درش نیست و خود خدا بیامرز آقای جابز هم نمیدونست که قرار خیل عظیمی از دوستاندر آینه با گوشی هاشون دلبری کنند حالا این آینه که قرار بود یه روزی خودمونو ببینیم و در چشمای خودمون خیره شیمشده چشم در چشم گوشیهای آیفون سه چشمی و جالبه که کسی که اندروید داره غم این داستانو نداره.

حالا ما موندیم و یک دنیا از عکسای دوستان عزیز متمول در آینه های خانه خود یا دوستان متمول تر که بگویند ما آمادهایم آماده ای لشکر آواره.

خوب وقتی میبینم که بچه های مردم باید آرزو داشته باشن که یک گوشی یا یه تبلت قزمیت داشته باشن برای وصل شدنبه معلم برای یادگیری دو کلام درس حسابی دلم میسوزه که با پول گوشی اپل میتونم چند تا ازین تبلت های کار راه بندازبگیرم. ..حالا خود من کسی هستم که میگم چه ربطی داره من ایفون دوست دارم چون گوشیه خوبیه و با افتخار دستممیگیرم وسگ جونه و ناخودآگاه آدما رو با گوشی هاشون قضاوت میکنم که چه سلیقه ای دارن...

ولی موضوع من ازین قراره که دوستانه ما چند چیز رو میخوان نشون بدن در اینه که به فکر من ازین قراره. یک اینکه منانقدر پول دارم که میتونم گوشی جدیدی بگیرم دستم.. حالا اینکه چیو فروختم که اینو خریدم یا اینکه انقدر پول دارم اصلا برام مهم نیست و فقط میخوام بگم دارم, دستمه و به روزم, یا منظورم اینه که بیزینسم رو به رشده یا اینکه میخوام بگم جنسهمخالف من دارمااا فقط برای تو خرج نمیکنم جون دل ..

حالا اینکه من این عکسو میزارم چه استوری چه پروفایله سوشالم اینه که یا میخوام بگم من خیلی خفنم یا اینکه من اینقدرارزش داشتم که اینو دوست پولدارم برایم هدیه گرفته ولی حالا معلوم نیست چرا دوست هدیه بگیرم نیست و نابوده...حالا باهر ترفندی که این گوشیو گرفتم مهم نیست ..مهم اینه که من که به خودم ثابت کردم اینو دارم...ولی انگار باید یسری ازدوستان هم بدونن که من اینو دارم...اگه بدونن احیانا با احترام تر بهم نگاه میکنن یا میگن وای چه رفیقه خفنن دارم من...ولیواقعیت اینه که یک ترند بسیاربسیاربسیاربسیار خام و نا‍پخته و سطحیه که میخوایم بگیم خدارو شکر که ما از لحاظ ظاهرخوب همه چیو حفظ کردیم...شما اگر خیلی مردی به مناسبت روز مرد بیا مردونگیتو در باطن به ما ثابت کن...

ایفوناینهسه چشمیقاب ظاهری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید