ویرگول
ورودثبت نام
شرکت زود کمک
شرکت زود کمک
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

زودکمک (پیام رضایت )

من از مشتریان زود کمک هستم شاید مرسوم نباشه پیام تشکر گذاشتن ! اما من می خوام از زود کمک به خاطر خدماتش تشکر کنم به خاطر احترامی که برای مشتری قائله . ما عادت داریم که از هم انتقاد کنیم . اما بیاید یاد بگیریم وقتی به مرکزی مراجعه کردیم و خدماتش عالی بود هم تشکر کردن بلد باشیم تا اون ها برای زحمتی که می کشن انگیزه بگیرن و سایر مراکز هم تشویق به خدمات درست و اصولی بشن. من از خدمات تعمیر موبایل زودکمک استفاده کردم و الان بعد از یک سال استفاده از گوشیم دیدم که چقدر خدماتشون خوب بوده و تصمیم گرفتم هر جا تونستم مطرح کنم.

این که پاسخگوییشون شبانه روزی هست خیلی به من کمک کرد من یبار حتی ساعت 1 شب زنگ زدم بازم پاسخگو بودن . یه قسمت هم تو سایت دارن که آنلاین سوال ها رو پاسخ می دن . من شعبه ستارخان زود کمک مراجعه کردم. امکان پذیرش در محل هم بود ینی می تونستم درخواست ثبت کنم خودشون بیان ببرن تعمیر کنن بیارن. ولی ترجیح من مراجعه حضوری بود باز شما هر طورخودتون راحتید می تونید انتخاب کنید. همه جای تهران شعبه دارن و برای شهرستانی هم امکان ارسال پستی هست. رفتم تو سایتشون دیدم کرج و مشهد هم شعبه دارن. خلاصه که من راضی بودم به همه ی آشنا و دوست و فامیل هم معرفی کردم . امیدوارم شما هم با اولین مراجعه به نتیجه ی مطلوب برسید و دستگاهتون مثل روز اول کار کنه.

زودکمکمرکز سخت افزار ایرانتجربه با زودکمکتعمیرات زود کمک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید