ویرگول
ورودثبت نام
mohammadi
mohammadi
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

زهرا محمدی

زهرا محمدی لیافوئی هستم کارشناس تربیت بدنی

من به رشته تربیت بدنی خیلی علاقه داشتم و به همین دلیل رشته دانشگاهیم رو تربیت بدنی زدم و به لطف خدا قبول شدم و در حال حاضر که دارم این متن رو می نویسم دانشجوی ارشد رشته مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی در دانشگاه گیلان هستم.

از همون موقع که دانشجوی کارشناسی بودم به حوزه مربیگری علاقه مند شدم به همین خاطر به یادگیری و تلاش در این حوزه پرداختم.

https://virgool.io/p/vrduigswabod/%F0%9F%93%B7

کار با کودکان را از چه زمانی شروع کردم؟

درمورد اینکه از چه زمانی شروع کردم باید بگم که من از سال 1397 در حوزه مربیگری وارد شدم و از ابتدا به عنوان مربی و به صورت تخصصی در حوزه بازی و ورزش کودکان فعالیت کردم.

وقتی اصول مربیگری رو یاد گرفتم سعی کردم حداقل چند ماه برای آشنایی با کودکان به عنوان کارآموز در جایی مشغول باشم, بعد از اون دیگه به فردی تبدیل شدم که مربیگری و کلاس داری رو خوب یاد گرفته بود.

در مرحله اول یه پیج در اینستاگرام زدم و به تولید محتوا و آگاهی دادن در مورد رشته بازی و ورزش کودکان به اشتراک گذاشتم و تصمیم گرفتم که مکانی رو داشته باشم تا بتونم با کودکان کار کنم در نهایت یه سانس از باشگاهی رو اجاره کردم و به ثبت نام کودکان پرداختم.

درمورد اینکه از چه زمانی شروع کردم باید بگم که من از سال 1397 در حوزه مربیگری وارد شدم و از ابتدا به عنوان مربی و به صورت تخصصی در حوزه بازی و ورزش کودکان فعالیت کردم.

در طی این سال ها که با کودکان کار کردم به شدت در روحیه من تاثیر مثبتی داشت و سعی میکردم که ارتباط خودم رو با کودکان صمیمی تر کنم و روز به روز متوجه می شدم که چقدر توانایی کار با کودک رو دارم و چقدر کودکان ورزش کردن رو دوست دارن.

اگر تو هم دوست داری مربی بازی و ورزش کودکان بشی اینو بدون که...

  • باید حوصله کار با کودک رو داشته باشی
  • باید بتونی از کارت و حرفه ات با دیگران صحبت کنی
  • والدین رو با این رشته آشنا کنی
  • گاهی اوقات لازمه خودت هم کودک باشی تا کودکان رو بفهمی
  • و از همه مهم تر دانش و توانایی خودت رو در این رشته بیشتر و بیشتر کنی
تولید محتواپیج اینستاگرامورزش کودکانمربی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید