ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد طاهری
محمد جواد طاهری
خواندن ۱ دقیقه·۶ روز پیش

بهترین راهکار برای آینده

سلام خدمت تمامی دوستان خودم بنده محمد جواد طاهری هستم در خدمت شما برای راهنمایی شما برای یه موفقیت عالی در زندگی

در این مقاله خدمت تمامی شما عزیزان هستم تا بهترین راه رو بهتون نشون بدم تا در آینده موفق باشید و زندگی خیلی خوبی داشته باشید پس همراه من باشید

ببینید دوستان آینده برای هر نفر متفاوت هست پس خودتون باید بسازیدش ولی این همه که میگند تحصیل کردن عالیه برای کسایی عالی حساب میشه که بتونند اون رو تا آینده های دور ادامه بدهند ولی یه سری ها هستند تا آخر نمیتونند ادامه بدهند پس پیشنهاد من به پسر هایی که اینجوری هستند اینه که برید دنبال آرزو هاتون و تلاش کنید هر شغلی که دوست دارید برید و شروع به کار کنید و اون حرفه رو کاملا یاد بگیرید و وقتی کاملا یاد گرفتید میتونید برای خودتون شروع به کار کنید ولی دختر هایی که به درس علاقه ندارند خیلی متفاوته آنها هم میتونند همین کار رو انجام بدهند ولی اگر کار های هنری رو ادامه بدید خیلی بهتره در حال حاضر شغل های زیادی هستند که میتونید به راحتی در خانه شروع به کسب درآمد کنید برای مثال تولید سنگ مصنوعی یا تولید وسایل رزینی اینجور چیز ها درآمد بالایی داره و به راحتی زندگی خوبی می‌سازید ولی کسایی که ادامه تحصیل می‌دهند یه جورایی شغل آنها به رشته تحصیلی آنها بستگی داره که این چیز خاصی نیست و از همه مهم تر من میخاستم بگم که هیچ وقت نزارید کسی مجبور به کاری که دوس ندارید بکنه شمارو برید و تصمیم نهایی خوبی برای زندگی خودتون بگیرید و بهترین زندگی رو شروع کنید

خب خیلی ممنون که همراه بنده بودید ممنونم

شروع کارادامه تحصیلکسب درآمد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید