ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد طاهری
محمد جواد طاهری
خواندن ۲ دقیقه·۶ روز پیش

حالت بده محمد جواد خوبش میکنه

سلام خدمت همراه گل خودم ممنونم که همراه من بودید تا آخر این مقاله همراه من باشید

ببینید دوستان همه ما توی زندگی زربه های روحی یا زربه های دیگری خوردیم ولی نباید خودمون رو ببازیم و به فکر خود کوشی بریم امروز بهتون میگم که چیکار کنید تا حالتون خوب بشه

ببین دوستان خیلی ها هستند که پول دریافت می‌کنند تا به شما بگن چه جوری حالت رو خوب کنی ولی آخر از همه شما رو نا امید میکنن از زندگی ولی من کاملا رایگان بهت میگم چیکار کنی که خوب بشی پس به خوبی و با آرامش زیاد مقاله من را مطالعه کنید دوستان توی مقاله قبلی هم خدمت شما عرض کردم که سیع کنید خاطرات قدیمی رو فراموش کنید ولی برای فراموش کردن اون خاطره باید تمام وسایلی که باعث میشه شما به یاد اون خاطره بیوفتیم را از جلوی دید خودتون بردارید و بعد از اون سیع نکنید از جمع آشنایان و یا دوستان دور بشید چون همین کار باعث میشه که مشکلات بیشتری رو پیدا کنی مثل افسردگی، یا هر چیزی که به فکرتون میرسه ولی هرجایی هم که می‌روید خودتون رو جوری بگیرید که طرف مقابل شمارو مسخره نکنه یعنی اینقدر بی امید نباشید اگه امید داشته باشید موفق هستید اگه امید نباشه هیچ کاری نمی‌تونید بکنید و سیع کنید نزارید دیگران شما رو مسخره کنند هرجایی که فکر می‌کنید باعث مسخره شدن میشه به هیچ عنوان نروید ولی همیشه هم گوشه نشینی نکنید چون باعث بیماری های بد میشه ولی میتونید طبق تجربه های من هر آدمی که نگاه به آتیش بکنه به مدت طولانی بین ۱ تا۲ ساعت باعث میشه که خیلی راحت تمام درد و غم هایش بسوزه و سیع کن زندگی رو به دست خودت بسازی نه که منتظر باشی برات بسازند چون اگه خودت بسازی جوری که علاقه داری میسازی و در نتیجه یه زندگی بهتری داری ولی گوشه نشینی یک گزینه خیلی مهم هست اگر از جامعه دوری کنی مشکلات زیادی توی زندگیت برات پیش میاد و همیشه لبخند رو باش حتی اگه روح خرابی داری پس بهترین راهکار فراموشی گذشته و نگاه کردن به مدت طولانی به آتش باعث از بین رفتن مشکلات میشه

خیلی ممنونم که همراهم بودید امید وارم یقین مقاله برای شما تاثیر داشته باشه حال دلتون خوب باشه تا مقاله بعدی به سلامت

امیدمقالهگوشه نشینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید