ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد طاهری
محمد جواد طاهری
خواندن ۲ دقیقه·۶ روز پیش

چگونه درخانه پوست خود را سفید تر کنم

سلام خدمت تمامی دوستان

امروز من میخاهم در این مقاله یکی از بهترین راهکار ها برای سفیدی و نرمی پوست صورت برای شما تعریف کنم تل آخر این مقاله با من همراه باشید

ببین دوستان خیلی از شما ها هستید که برای زیبایی خودتون از کرم های سفید کننده استفاده می‌کنید و یکی از مشکلات هم درواقع همین کرم ها هست وقتی شما از این کرم های سفید کننده زیار استفاده کنید باعث میشه که پوست شما تیره تر بشود و شما نیاز بیشتری به این کرم ها داشته باشید ولی شما خیلی راحت میتونم پوست خودتون رو خوب کنید فقط کافیه تمام کرم هایی که مصرف میکنید رو برای یه مدتی کنار بگذارید و به روش های خانگی پی ببرید خیلی روش ها هستند که پوست شما رو کاملا زیبا می‌کنند ولی هزینه هایی داره که خیلی پایین هست حتی از اون کرم که استفاده می‌کنید قیمت مناسب تر هستش پس خدمت شما عرض کنم که شما میتونید از روغن های گیاهی مثل روغن کنجد،نارگیل،زیتون، یا هر روغنی که فکر می‌کنید استفاده کنید تا پوست شما سالم بماند ولی یه سری از شما ها لکه های پوستی یا خال های قرمز و سیاه دارید که به نظر بنده این خال ها یا لکه ها هیچ درمانی ندارد چون که اونها از بزرگتر ها به شما انتقال پیدا میکنه ولی میتونید به طور کلی پوستی صاف و شفاف فقط با داروهای گیاهی و روغنی جات گیاهی داشته باشید پوست انسان ها تنها جای مهم هست که باید مراقبت کامل از آن داشته باشید پس اگر از دارو های شمایی استفاده کنید باعث نابودی زیاد اون پوست شما میشه پس هیچ داروی شیمیایی پوست شما رو سالم نمیکنه ولی دارو های گیاهی میتونه سالم کنه ولی درواقع با داروی گیاهی یکم زمان میبره ولی قابل انجام هست ولی داروهای شیمیایی چون میخاهد پوست شما سریع سالم بشود به پوست آسیب های زیادی می‌زند

خیلی ممنون که در این مقاله همراه من بودید مراقب پوست خود باشید

پوست صورتخال های سیاهلکه های پوستی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید