ویرگول
ورودثبت نام
هادی سپهری
هادی سپهری
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی صرافی ایرانی ارز دیحیتال امن

معرفی صرافی ایرانی ارز دیحیتال امن
معرفی صرافی ایرانی ارز دیحیتال امن

به کدام صرافی ایرانی ارز دیجیتال اعتماد کنیم؟

فرآیند قانونگذاری هنور برای فعالیت ارزهای دیجیتال بطور کامل انجام نشده است، و صرافی های ایرانی رمز ارز در فضای خاکستری در حال فعالیت هستند. ضمن اینکه صرافی های خارجی ارز دیجیتال همواره کاربران ایرانی را به مسدود سازی حساب تهدید کرده اند و عملا امنیت کمی برای دارایی ایرانیان در صرافی های خارجی وجود دارد.

از این رو نیاز به یک صرافی ایرانی رمز ارز غیر قابل انکار است، طبق اعلان منابع رسمی 13 میلیون ایرانی در بازارهای الی ارز دیجیتال در حال فعالیت هستند پس نیاز داریم تا یک صرافی ایران مطمدن را شناسایی و استفاده کنیم.

در زیر چند صرافی ایرانی را برای فعالیت ایرانیان معرفی میکنیم که صرفا تجربه نگاری شخصی من میباشد که امیدوارم در تعیین صرافی برای فعالیت کمک کننده باشد؛

نوبیتکس :
نوبیتکس بازاری عمیق برای اررزهای دیجیتال است اما سخت گیری های بسیار در محدود سازی حساب ها دارد، بعنوان مثال شخصا بعلت ورود با سیستمی جدید در حالی که رمز دو مرحله ای فعالی داشتم، 24 ساعت حساب من محدود شد هر/ند در پایان 24 ساعت امکان برداشت برای من فعال شد.

همچنین تسویه حساب های منظم سیستم نوبیتکس از نقاط قوت این صرافی بشمار میآید. شایعاتی در مورد تحریم نوبیتکس مدتی پیش در بازار منتشر شد، هنوز مشخص نیست این شایعات واقعیت داشته یا نه نوبیتکس در واکنش به این شایعه بیانیه ای صادر و آن را رد کرد اما هنوز برخی معتقدند ارسال برخی ارزها از مبدا نوبیتکس به سایر حسابها احتمالا باعث مسدود سازی حساب مقصد شود، البته هیچ موردی از این بابت رو من تا بحال ندیده ام و بیشتر شبیه شایعه است تا واقعیت. از این رو نوبیتکس را میتوان یک صرافی خوب برای ایرانیان جهت فعالیت در بازار رمز ارزها نام ببرم.

ارس بیت :

ارس بیت یکی دیگه از صرافی های ایرانی فضای رمز ارز است که بازار نسبتا خوبی در تتر دارد و چزو معدود صرافی هایی است که برداشت آنی ریال دارد، پشتیبانی خوبی هم از کاربران انجام میدهد و مدعی است که با بازارهای جهانی متصل است که قیمت ها و عمق بازار خوب میتواند حکایت از صحت این ادعا باشد.

شایعاتی مبنی بر تعلق این صرافی به منطقه آزاد ارس وجود دارد اما هنوز رد یا تاییدی در اینباره وجود ندارد، به نظر نشانی که این صرافی در بخش ارتباط با ما وب سایت خود منتشر کرده است، دلیل این گمانه زنی باشد. تعداد ارزهای ارس بیت هم مانند نوبیتکس کم است.

والکس:

والکس جزو صرافی های اسم و رسم دار ایرانی است که میتوانیم او را قطب جدی بازار صرافی های ارز دیجیتال بنامیم، عمق بازار نسبتا خوبی دارد . از فروش OTC هم پشتیبانی میکند راهنمایی مستقیم کاربر یه بازار OTC در ایران صرافی کمی جالب به نظر نمیاد و من برای پیدا کردن بازار پیشرفته کمی دچار سردرگمی بودم.

اما در حالت کلی عمق بازار خوب اش میارزد. این صرافی برداشت ریال را در روز بعد تسویه میکند که شاید برای افراد کم حوصله ای مثل من اذیت کننده باشد.

والکس از ارزهای بسیار زیادی پشتیبانی میکند که از نقاط قوت این صرافی به شمار میآید. این صرافی هم بعنوان یک گزینه مطلوب برای فعالیت در بازار رمز ارزها میتواند در چک لیست شما باشد.


نتیجه گیری صرافی ایرانی ارز دیحیتال

در یک جمع بندی کلی من به نسبت احساس نیاز خودم که دنبال صرافی با برداشت آنی ریال هستم صرافی ارس بیت رو انتخاب کردم، البته این به معنی خوب نبودن دو صرافی دیگری که در این متن نوشته ام نیست. بلکه بسته به نوع نیاز انتخاب شده اند، شما بسته به نیاز، با توصیف ابتدایی که من عرض کردم میتوانید یکی از سه صرافی را بعنوان صرافی مورد تایید خود استفاده کنید.

من این سه صرافی را میتوانم امن بنامم اما حتما قبل از فعالیت سعی کنید بررسی های خودتان را انجام دهید.

ارز دیجیتالصرافی ایرانی ارز دیجیتالصرافی رمزارزصرافی بایننسصرافی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید