ویرگول
ورودثبت نام
دارلی
دارلی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

بهترین ابزار تغییر سایز تصاویر - 100% رایگان

تغییر سایز تصاویر محصولات سایت - رایگان
تغییر سایز تصاویر محصولات سایت - رایگان


ابزار تغییر سایز تصاویر محصولات و مقالات سایت
مرحله 1
تصویر خود را در ابزار تغییر سایز تصاویر پارسی کد آپلود .کنید
پارسی کد از فرمت های مختلف تصویر مانند JPG، JPEG PNG و PDF پشتیبانی می کند.

گام 2
بر روی گزینه شروع کلیک کنید و تصویر به صورت هوشمند به سایز و اندازه دلخواه شما در میاد.

مرحله 3
تصویر خود را دانلود کنید
پس از پردازش تصویر، می‌توانید آن را دانلود کنید. این مرحله نهایی سریع و آسان است و به شما این امکان را می دهد تا از تصویر جدید خود در هر پروژه یا برنامه ای .استفاده کنید

من ابزارهای برتر تغییر سایز تصاویر را بررسی کردم و متوجه شدیم که بسیاری از آنها پولی و با محدودیت هستند و با توجه به تجربه خودم ابزار تغییر سایز پارسی کد را انتخاب کردم که بتوانم تصاویر محصولات در سایت خودم را بهینه کنم و همچنین از ابزار فشرده‌سازی تصاویر پارسی کد برای افزایش سرعت سایت و سئو تصاویر استفاده کردم. امیدوارم مثل من لذت ببرید.

تغییر سایز تصاویرابزار تغییر سایزوردپرسسئوطراحی سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید