تاریخچه لوگو
اختراعات و تکنیک های متعددی به لوگوی معاصر کمک کرده است ، از جمله مهرهای استوانه ای (حدود 2300 سال پیش از میلاد) ، سکه ها (حدود 600 قبل از میلاد) ، انتشار بین فرهنگی زبانهای لوگرافیکی ، نشان های جنگی ، واترمارک ها ، علائم نقره ای و توسعه فناوری چاپ.
همانطور که انقلاب صنعتی در قرن های 18 و 19 جوامع غربی را از کشاورزی به صنعتی تبدیل کرد ، عکاسی و لیتوگرافی به رونق صنعت تبلیغات کمک کرد که تایپوگرافی و تصاویر را با هم در صفحه ادغام کرد. به طور همزمان ، تایپوگرافی خود دچار انقلاب نوع و بیان شد که فراتر از حروف معمولی و ساده مورد استفاده در کتابها ، به حروف چاپی برجسته و زینتی که در پوسترهای صفحه گسترده استفاده می شد ، گسترش یافت.
هنرها در حال گسترش بودند - از بیان و تزئین طبیعت هنری و قصه گویی، تا تمایز مارک ها و محصولات که طبقه متوسط رو به رشد مصرف می کردند. مشاوره ها و گروه های تجاری در هنرهای تجاری در حال رشد و سازماندهی بودند. تا سال 1890، ایالات متحده دارای 700 شرکت چاپ سنگی بود که بیش از 8000 نفر در آن مشغول به کار بودند. در مقایسه با هنرمندان فردی که معمولاً کارهای مهمتری انجام می دادند ، اعتبار هنری به شرکت چاپ سنگی اختصاص داده می شد.
سکه ای از اوایل قرن ششم قبل از میلاد لیدیا که سر شیر خروشان را با اشعه های خورشید نشان می داد.
مبتکران در هنرهای تجسمی و فرآیند سنگ نگاری - مانند شرکت چاپ فرانسوی Rouchon در دهه 1840 ، جوزف مورس از نیویورک در دهه 1850 ، فردریک واکر از انگلستان در دهه 1870 و ژول شرت از فرانسه در دهه 1870 - سبکی تصویری را ایجاد کردند که [ترجمه ترگمان] فراتر از هنر نمایشی ، به هنرهای تصویری با بخشهایی از رنگهای روشن و مسطح رفت کتابهای بازیگوش کودکان ، روزنامه های معتبر و نشریات محاوره ای سبک های تصویری و ویرایشی خاص خود را برای مخاطبان منحصر به فرد و در حال گسترش ایجاد کردند. با کاهش هزینه های چاپ ، افزایش میزان سواد و تغییر سبک های بصری ، هنرهای تزئینی ویکتوریایی منجر به گسترش سبک های تایپوگرافی و روش های نمایندگی مشاغل شد.
اولین لوگو که علامت تجاری شد مثلث قرمز باس در سال 1876 بود.
جنبش هنرها و صنایع دستی در اواخر قرن نوزدهم ، تا حدی در پاسخ به زیاده روی در تایپوگرافی ویکتوریایی ، با هدف بازگرداندن حس صادقانه صنایع دستی به کالاهای تولید انبوه آن دوران انجام شد. تجدید علاقه به صنایع دستی و کیفیت ، علاقه مندی بیشتری به هنرمندان و شرکت ها برای اعتبار بخشید و منجر به ایجاد لوگوها و علائم منحصر به فرد شد.
در دهه 1950 ، مدرنیسم ریشه در یک جنبش هنری آوانگارد در اروپا داشت و به یک جنبش تجاری بین المللی و تجاری با طرفدارانش در ایالات متحده و جاهای دیگر تبدیل شد. سادگی بصری و وضوح مفهومی که نشانه های مدرنیسم به عنوان یک جنبش هنری بود ، مجموعه ای قدرتمند برای نسل جدیدی از طراحان گرافیک تشکیل داد که لوگوهای آنها حکم لودویگ میس ون روهه را داشت ، "کمتر بیشتر است". لوگوهای الهام گرفته از مدرنیسم در عصر ارتباطات بصری جمعی که توسط تلویزیون ، پیشرفت در فناوری چاپ و نوآوری های دیجیتالی آغاز شد ، موفق عمل کردند.