ویرگول
ورودثبت نام
ــــثَــــ
ــــثَــــ
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ترس

همیشه با ترس هام جنگ داشتم

همیشه ترسم یک قدم جلو تر از من بود

همیشه به خاطر ترس از تجربه چیزهای جدید محروم بودم

با خودم میگفتم اگه نشد چی؟ اگه بد شد چی؟

چی بود که عین خوره افتاده بود به جونم؟

نمیخواستم بعد از چند سال از اینکه نرفتم سراغ علاقه هام پشیمون باشم

دیگه خسته شده بودم یکبار برای همیشه دلمو زدم به دریا و رفتم جلو

به خودم گفتم هرچی شد شد من فقط میرم سمت چیزی که علاقه دارم

رفتم

جرعت به خرج دادم و حرف هیچکسو گوش ندادم

ایندفعه کسی پشتم نبود فقط خودم بودم و مسیری که انتخاب کردم

من بودم و دنیای جدیدم

الان یکسال گذشته از روزایی که دلهره داشتم و و شب و روز نداشتم

خواستم بگم خوشحالم از مسیری که انتخاب کردم :)

خوشحالم از اینکه ریسک کردم و خداروشکر میکنم بابت جایگاهم...

----

_اگر سقوط کردم چی؟

+عزیز من ، اگر پرواز کردی چی؟



بگذار دوام آوردن هنر تو باشد...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید