ویرگول
ورودثبت نام
زینب محبی
زینب محبی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

بهترین شرکت نخ و نقشه

سلام دوستان عزیزم ، زینب هستم ساکن اسلامشهر


میخوام تو این مطلب تجربه ای که به سختی به دست آوردم رو باهاتون به اشتراک بزارم


سال ۹۵ بود که بافتن تابلوفرش رو یاد گرفتم پیش خانم عزیزی ، ایشون واسم اولین نخ و نقشه رو خریدن و به من نگفتن از کجا خریدن و من بافتم و اصلا طرحش بعد بافت اون چیزی نبود که من میخواستم


برای دومین تابلوفرش تصمیم گرفتم خودم اینترنتی بخرم ، مربیم هم خیلی اصرار داشت که اصلا اینترنتی نخرم اما وقتی به چند تا شرکت زنگ زدم علت این حرفش رو کاملا متوجه شدم.


تقریبا قیمتی که مربی به من می‌گفت دو برابر قیمت واقعی بود.


اما اینترنتی خریدن هم کار آسونی نیس ، کلی شرکت بودن که نمیدونستم از کدوم یکی بخرم ، خلاصه با کلی پرس و جو بالأخره یه شرکتی رو انتخاب کردم و خریدم

درسته کمی دیر بسته به دستم رسید اما به شدت آدم با انصافی بودن و بعد بافت چیزی که میخواستم بود ، الان سال ها هست باهاشون کار میکنم و کلی تابلوفرش بافتم از نخ و نقشه هاشون...




نخ نقشهبهترین شرکت نخ و نقشهبهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرشتابلوفرشفرش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید