ویرگول
ورودثبت نام
Parsa.good
Parsa.good
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ساخت عطر

سلام دوستان بعد از مدت ها آمدم با یک نوشته ی دیگه

بچه ها اگه پیج دوستم سام را یادتون باشه که گفته بودم امروز یک پست در رابطه با او داریم.

ایشون پیج شون خراب شده وامروز من پشتشان را می‌گذارم برو بریم.


سلام به‌ همه
من می خواستم یکی از کار های نفری که معرفی کردم که اسمش سام بود رو براتون بفرستم به دلیل اینکه ویرگول سام خراب شده و پریده من می خواهم آن کارش را بفرستم
وسایل لازم برای ساخت عطر رز محمدی: یک ظرف ، ۵ عدد گل محمدی، آب جوش ،قطره چکون ، اسانس گل رز، روغن حامل، الکل و ۲ لیوان یک بار مصرف شماره گذاری شده
طرز ساخت: اول در ظرف ۵ عدد گل محمدی را می کوبیم تا پودر شود بعد پودر را در لیوان a می ریزم تا بیشتر از نصف لیوان آب جوش می ریزیم بعد لیوان a را کنار می گذاریم لیوان b را می آوریم اول با قطره چکون ۱۰ قطره الکل می ریزیم بعد ۱۰ قطره اسانس گل رز می ریزیم بعد ۵ قطره روغن حامل می ریزیم لیوان a را می آوریم ۲۰ قطره آب گل محمدی را با لیوان b قاطی می کنیم. نکته:نباید پودر گل محمدی را در لیوان b ریخت / نکته:در صورت کم آمدن دوباره درست فرمایید و اصلا آب اضافه نکنید/ نکته :در صورت خواستن می توانید یک قطره رنگ خوراکی اضافه کنید

با تشکر فراوان نظر هاتون رو حتما بفرستید و عکس مرحله مرحله ی درست کردن آن را برایم بفرستید
تبلیغ از طرف سام سالکی


با تشکر لایک و دنبال فراموش نشه


ساخت عطرگل محمدیبوی خوبگل و گیاهسرگرمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید