ویرگول
ورودثبت نام
G.dragon
G.dragon
خواندن ۱ دقیقه·۲۱ روز پیش

قاتل

من یکی را کشتم . پس یعنی یه قاتل هستم ؟ دست های خونیم را می‌شورم ؛من اونو دوست داشتم ! خنده هاش واقعی بود ، مهربان و دست و دل باز بود،اهمیتی نمی‌داد که بقیه چه میگویند

خوشحال بود.

برایم سوال بود ؛ که آیا تو راضی می شدی؟ آیا منو آدم حساب می کردی ؟ آیا منو بیشتر دوست خواهی داشت؟ چون برایت آدم کشتم ... ولی کسی که کشتم خودم بود . خودمو بخاطر تو کشتم ، تبدیل شدم به یه آدم دیگر و جنازه رو قایم کردم .برایم سوال بود که آیا راضی میشدی ؟ آیا آدم حسابم میکردی ؟ آیا منو بیشتر دوست خواهی داشت؟

چون برای تو تغییر کردم

برای تو آدم کشتم ...


قاتلدل‌شکستهتکستنویسنده ی کوچک
گوست هستم . 13 ساله ای که میخواد نویسنده بشه . اینجا تکست های کوتاه و دلنوشته هامو به نمایش میزارم . حمایت یادتون نره (هیچ یک از تصاویر استفاده شده متعلق به من نیست. کلیه حقوق برای مالکین محفوظ است)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید