ویرگول
ورودثبت نام
kosar najafi
kosar najafi
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

بیوگرافی :)

سلام ! خوبی؟
شاید من برات مهم نباشم یا بیوگرافی من هم برای تو اهمیتی نداشته باشه... ولی برای منم مهم نیست که من برای شما مهم نیستم .... یکم گیج کننده ست :)))
من کوثر نجفی هستم متولد 8 مرداد 1390 یعنی 12 سالمه و کلاس هفتم هستم. ( متوسطه اول ) خداروشکر تونستم امسال دوستای خوبی پیدا کنم >>
دو سال پیش هم تو ویرگول یک کوچولو فعالیت داشتم ولی دیگه حوصلم سر رفته بود ( شاید این دفعه هم حوصلم سر بره )
از 6 سالگیم به استخر میرم و الان چندتایی مدال شنا دارم .
دو تا خواهر و یک دونه برادر دارم و البته مامان بابای گلللل :))
از فیلم های ترسناک و معمایی میترسم ولی خیلی هری پاتر رو دوست دارم و بیشتر فیلمای خانوادگی و کمدی رو میپسندم . ولی عاشقققققق بارون هستم.
شاید واسه تست شخصیت شناسی زود باشه ولی آدم میانگرایی هستم .
من عاشق جمع هستم و از ارتباط گرفتن با بقیه خوشحال میشم .
ترجیح میدم بیشتر وقتم رو با خانوادم و دوستام بگذرونم >>
نه پر حرف هستم و نه زیاد مودی و هیچوقت هم یک ادم ساکت ساکت نیستم:(
توی پست بعد بیشتر وارد جزییات میشم ....!
فکر کنم همه چی رو گفتم . اگه نگفتمم شما بپرسین :)))
خدانگهدارتوننن

هری پاتربیوگرافیشخصیت شناسی
کوثر نجفی هستم متولد مرداد 90 12 ساله , شناگر و آدم میانگرایی هستم. روزمرگی , خاطرات و چیزهای چرت و پرتی میخوام بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید