ویرگول
ورودثبت نام
مریم وحدتی
مریم وحدتی
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

انتخاب یک باشگاه فوتبال خوب در مشهد

تیم فوتبال نونهالان سایپا مشهد
تیم فوتبال نونهالان سایپا مشهد

من یه مادرم و همیشه بزرگترین دغدغه‌ام این بوده که بچه‌هام زودتر علاقشونو بشناسن. سال‌ها طول کشید تا خودم بفهمم چی دوست دارم و کلی از وقتم رو در رشته‌ای که حتی بهش علاقه‌ نداشتم، تلف کردم. برای همین نمیخوام این اتفاق واسه بچه‌هام بیفته و هر سال سعی میکنم تو یکی دو تا زمینه خاص کلاس ثبت نامشون کنم تا ببینم دوست دارن یا نه. امسال کلاس فوتبال ثبت نامشون کردم و خیلی زیاد گشتم تا یه باشگاه فوتبال خوب پیدا کنم. برای همین میخوام تجربه‌ام رو با شما به اشتراک بذارم.

تابستون که دنبال یه مدرسه فوتبال خوب برای پسرم میگشتم، با مدرسه فوتبال سایپا مشهد آشنا شدم. سایپا یکی از قدیمی‌ترین مدارس فوتبال مشهد هست که از اواسط دهه 70 فعالیتشو شروع کرده و به عنوان مدرسه نمونه فدراسیون فوتبال کشور شناخته شده.

از خوبیای سایپا اینه که غیر از فوتبال پسران، فوتبال دختران هم داره. دختر من چون دو تا داداش داره همیشه دلش میخواد هر کار اونا میکنن، انجام بده. برای همین بهش قول دادم وقتی یکم بزرگتر شد کلاس فوتبال ثبت نامش کنم. فکر نکنم بقیه باشگاه های فوتبال مشهد برای دخترا هم کلاس داشته باشن.

از این موضوع که بگذریم، مدرسه فوتبال سایپا تا حالا کلی بازیکن خوب به تیم های خوب کشوری معرفی کرده. مثلا سجاد دانایی، سبحان خاقانی، امیرحسین صالحی و سعید واسعی همه از بازیکنای سایپا بودن. واسه همین اگه هدفتون از ثبت نام فقط سرگرم کردن بچه نباشه و بخواین روی آینده‌اش هم حساب کنین، سایپا میتونه یه گزینه عالی باشه.

در نهایت اینکه سایپا واسه رده‌های سنی مختلف کلاس برگزار میکنه و تیم باشگاهیش هم رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید رو پوشش میده.

پس اگه دنبال یه مدرسه فوتبال خوب هستین، سایپا میتونه بهترین گزینه باشه.

فوتبالفوتبال مشهدفوتبال دخترانباشگاه فوتبال مشهداستعدادیابی کودک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید