ویرگول
ورودثبت نام
عبدالواحید احمدی
عبدالواحید احمدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

از وقتی که تو رفتی دیگه روزی خوشی ندیدم ??????

مهم نیست کجابری مهم نیست کجاباشی

من همیشه به یادت هستم ومنتظرت میمونم

تابرگردی ومنو درآغوشی گرمت بگیری وبگی خداحافظ

مطمعین باش که گریه خواهم کرد اماهرگز نخواهم

گذاشت که ناله هایم رابشنوی غمگین خواهم بود

اماهرگزنخواهم گذاشت که ناراحتی ام را احساس کنی

بیدونی توشاد نخواهم بود اماهرگز شادی تورا

خراب نخواهم کرد

یه روزی درد جدایی رومیفهمی یه روز ارزش باهم بودن

رومتوجه میشی امید وارم هر راهی که درپیش

میگیری مؤفق باشی دعای خیر من بدرقه ی راهت

عزیزم فکر میکردم که میتونیم تا ابد باهم باشیم

وحاضربودم که باقیمونده ی روزای عمرم رو درکناری

توسپری کنم چقدر درد ناکه که این رویا هیچ وقت

واقعیت پیدانمیکنه وهرکدوم باید راه خودمون رو بریم

خیلی متاسیفم قراری هزاران کیلومتر ازهم دور بشیم

اماتنهاچیزی که میخوام ازمن یادت بمونه اینه که

من فقد دوست پسرت نیستم من پسری هستم که

تنهارویاش توی رویایی که به حقیقت پیوسته

مواظب خودت باش میدونم که نمیتونم مانع رفتنت

بشم امانمیتونم جلوی گریه ام روبگیرم البته نمیزارم

اشکامو ببینی چون نمیخوام که لبخندت حتی یه

لحظه ازلبانت دوربشه به امید دیدار عشقم R

مواظب خودت باش عشقم جونم عمرم نفسم

??????❤️‍?❤️‍?

عبدالواحید احمدی

1402/2/29

امیددرد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید