ویرگول
ورودثبت نام
افسانه درودگر
افسانه درودگر
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چی شد که مدیر مالی نیک اندیش شدم

حتما هر کدوم از شما وقتی اسم مدیر مالی یک شرکت میاد شخصی میاد تو ذهنتون که تحصیلاتش در زمینه حسابداری باشه یا دست کم توی دوره های حسابداری شرکت کرده باشه!!

ولی من نه تحصیلاتم در زمینه حسابداری بود و نه دوره ای رو شرکت کرده بودم، من رشتم نرم افزار کامپیوتر بود و تا قبل از نیک اندیش در خیلی از زمینه های مرتبط با رشتم تجربه داشتم،
از مدیریت و راه اندازی یه سایت وردپرسی تا مدیریت و راه اندازی سرور، تا اینکه داستان نیک اندیش شروع شد.
سال ۹۷ بود که با چندتا از دوستان اولین سایتمون که در زمینه خدمات ارزی بود رو راه اندازی کردیم، هر کدوم از ما یه بخش کار رو دست گرفتیم و منم چون معروف بودم به اینکه ادم حسابگری هستم، بخش مالی و تسویه های ریالی افتاد با من ،البته اینو بگم که دوستان من همشون چندسال تجربه کار در زمینه ارزهای دیجیتال و پرداختهای ارزی داشتن و فقط من بودم که در جایی قرار داشتم که هیچ تجربه ای نداشتم، اسم خیلی از اصطلاحات حسابداری و مالیاتی برای اولین بار بود که به گوشم میخورد کلمه هایی مثل فاکتور رسمی، دفتر کل، دفتر روزنامه، سال مالی و خیلی چیزای ابتدایی که یه حسابدار میدونه رو نمیدونستم.

شروع کردم به یادگیری هرآنچه نیاز بود بلد باشم یواش یواش که شرکت بزرگتر میشد منم دانشم بیشتر میشد ‌توی کلاسهای مختلف شرکت میکردم ،از کلاسهای قانون کار گرفته تا قوانین تامین اجتماعی و سمینارهای مربوط به مالیات ، هرجا بلد نبودم میپرسیدم، هیچ وقت از اینکه همکارم از من بیشتر بلد بود ناراحت نشدم و سعی میکردم از وجود افراد با دانش بالاتراز خودم استفاده کنم
الان که نزدیک سه سال از تاسیس نیک اندیش میگذره و علاوه بر نیک پرداخت ، کوین نیک (صرافی ارز دیجیتال) و کوین نیک مارکت (بازار معاملات ارزهای دیجیتال) و نیک بوم(پلتفرم مشاور املاک) بهمون اضافه شده حس میکنم میتونم به خودم بگم حسابدار و هنوز که هنوزه در حال یادگیری هستم و دارم به دانش خودم اضافه میکنم .
خوشحالم که دوستانم از روز اول به من این فرصت رو دادن که بتونم در جایی باشم که الان هستم.

ارز دیجبتالنیک اندیشبلاک‌چین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید