ویرگول
ورودثبت نام
Dina
Dina
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

برنامه ریزی واسه ی تابستون.....

سلام چطورید؟

امیدوارم خوب باشید

خب برنامتون واسه تابستون چیه ؟(حتما بهم بگین)

من همیشه توی همه ی تابستون ها با خودم می گفتم خب دینا قرار بترکونی و 10 تا کلاس بری........

ولی به هیچ کلاسی نمی رسیدم

امسال تصمیم گرفتم 3 یا 4 تا کلاس انتخاب کنم ولی فکر کنم به همین ها هم نمی رسم

دوس دارم تو تابستون برم داخل طبیعت و کتاب بخونم

من از اون دسته ادم هاییم که فقط بیشتر می خوابممممم

ولی امسال می خوام اینجوری نباشه

می خوام فقط بشینم بستنی یخی از این لواشکی ها هست(قدیمین)می خوام کلی از اینا بخورم

و از اینکه از فصل امتحانا گذشتم واقعا خوش حالم و انگار احساس میکنم بازم امتحان دارم و باید برم درس بخونممممم

نمیدونم چرا ولی همچین حسی دارم

شما هم همچین حسی دارید؟

خلاصه که کلای برنامه دارم

یادتون نره شما هم به من برنامتون واسه تابستون رو بگید:)


باییییییی

,,,,,,,
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید