ویرگول
ورودثبت نام
Dina
Dina
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

فضول های فامیل

سلام سلام

من الان خیلی عصبانیم بخواطر فامیل های فضوللللللللللللللللللللللللللللللللل

خب من یه زن عمو دارم که برخلاف اون یکی زن عموم خیلی فضوللللللل

خب من الن 13 سالمه و طبیعیه که از بعضی از فامیل ها نفر پیدا کنمممممم

مثلا امروز من سرم درد می کرد و اصلا حوصله ی مدرسه رفتن رو نداشتم و بعد از مامانم اجازه گرفتم نرم مدرسه و مامانم گفت نه

بعد از بابام اجازه گرفتم بابام گفت اشکال نداره و منم رفتم

بعد از ظهر مهمون داشتیم البته مهمون هامون غریبه نبودن و مامانم رفت تا داداش کوچیکم که الان 1 سالش هست رو ببره دور بده چون خیلی بی قراری می کرد و حالا خونه ی عموی من 2 تا کوچه بالا تر از خونه ی ما هستش و از اون جای که مامانم رابطش با زن عموم خیلی خوب رفت کوچه ی اونا تا نگو زن عموم هم اونجا بوده و بد مامانم بهش میگه که دینا امروز نرفته بوده مدرسه

حالا زن عموم مامان من رو با حرف هایی مثل:اره تو دخترت اصلا تو فکر مدرسه نیست و تو میزاری دخترت هر کاری دلش می خواد بکنه ..... از این حرفا و مامانمم برمی گرده خونه و جلوی همه ی مهمون ها شروع میکنه به من چیز میز گفتن و من فهمیدم که زن عموم همچین حرفایی رو زده

خب حالا یک اروم شدم

واقعا ناراحت بودم

تازه این زن عموی فضول با اون یکی زن عموی دیگم که خیلی پایه و اصلا فضول نیست مشکل داره منظورم از مشکل دعوا و اینا نه

مثلا پشت سرش حرف میزنه و جلوش خیلیم باهاش خوبه

میاد به من میگه که اره تو با اون زن عموت بهتری و اینا

ومنم برای اینکه حرصش رو در بیارم با اون یکی زن عموم خیلی بهترم

این یک ماجراییی کاملا واقعی بود میدونم حوصلتون سر رفت ولی ببخشید

*تازه خیلی ماجرای دیگه از این زن عموم هستتتتتت

من بدبخت یکی دوتا فامیل فضول که ندارم

ماشالا نمیشه شمرد.

اوففففففف

باییییی:)

,,,,,,,
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید