ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

نشر میلکان در نمایشگاه کتاب

همکاری امسالم با نشر میلکان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دستاوردهای زیادی برام داشت. بودن در کنار شخصیت های متواضع و فروتن به من نشون داد چقدر تواضع و فروتنی، هم در واقعیت و هم در فضای مجازی جذاب و زیباست. آقای پرهیزکاری مدیر میلکان، بسیار کم صحبت و سر به زیر در نمایشگاه حضور پیدا میکردند و برخلاف بسیاری از انتشارات دیگر، هیچ گونه عکس یا فیلمی از حجم زیاد بازدیدکنندگان و خریداران در شبکه های اجتماعی میلکان منتشر نشد.

وجود چند شخصیت شوخ و بامزه در تیم سختی کار رو بسیار کم میکرد. شخصیت هایی که باعث میشدند لحظاتی عمیقا بخندم و یادم بره که ساعت هاست سر پام و چقدر سرم شلوغه و کار یکنواختی رو باید انجام بدم.

و اگه بخوام از بزرگترین دستاوردم بنویسم...

بزرگترین دستاورد....من بعد از مدت ها تونستم در دنیای واقعی دوست پیدا کنم! برقراری ارتباط چشمی با انسان ها، دیدنشون از نزدیک، گپ و گفت ها و خندیدن های واقعی به جای تموم استیکرهای دروغین مجازی، بغل کردن آدم ها و لمس بدن ها از نزدیک..... فکر میکنم بزرگترین دستاوردی بود که تونستم از این همکاری کسب کنم.

خیلی وقت بود که مجازی بودن ارتباطاتم آزارم میداد...









شبکه‌های اجتماعیفضای مجازینشر میلکاننمایشگاه کتابانتشارات
گاهی نوشتن تنها راهیه که میتونم با احساساتم صادق باشم و بفهمم چه حسی دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید