ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نشر نون در نمایشگاه کتاب

در این پست قصد دارم تجربیاتم را از همکاری با نشر نون در نمایشگاه کتاب به اشتراک بگذارم.

حدود دو ماه مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب از طریق اینستاگرام نشر نون رزومه خود را ارسال نمودم و خوشبختانه بعد از مصاحبه حضوری، توانستم برای این موقعیت کاری پذیرش شوم.

یک روز مانده به برگزاری نمایشگاه، پذیرایی گرمی از من شد و دو کتاب به سلیقه من به همراه دفترچه ای به من هدیه دادند

در طول نمایشگاه انتظاری که از من می رفت این بود که تمام مدت با مشتریان مشغول به صحبت شوم و کتاب ها را به خوبی معرفی کنم.

مسئولین نشر نون از جهت پذیرایی غذا، میان وعده و واریز حقوق (سه تومن در سال 1401) بسیار دقیق و منظم بودند.

از لحاظ اخلاقی و برخورد هم بسیار مودب و مهربان بودند.

و در آخر اگر به کتاب های جنایی و داستانی علاقمند هستید و دوست دارید در نمایشگاه کتاب مشغول به فعالیت شوید، نشر نون را به شما علاقمندان پیشنهاد میکنم





نشر نوننمایشگاه کتابهر دو در نهایت می میرندراهنمای کشف قتل از یک دختر خوبکتاب جنایی
گاهی نوشتن تنها راهیه که میتونم با احساساتم صادق باشم و بفهمم چه حسی دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید