ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی جوکار
محمد مهدی جوکار
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اولین ها

میگن اولین تجربه هات هیچوقت یادت نمیره ، و همیشه حتی بعد گذشت چند سال تو ذهنت میمونه،مثل عشق اول، اولین تجربه ها، اولین تغییر ها،

خوب اولین من کمی متفاوته? اولین من مربوط میشه به اولین موبایلی که خودم خریدم کار کردم?پس برام خیلی ارزش داشت یا یه گوشی خول بخرم و سخت جون باشه که خراب نشه ?

خوب سال قبل بود طرفای عید کار زیاد بود اما کرونا بود داشت به همه جا سرایت میکرد مدرسه هم کلا با شاد شده بود تو منطقه ما گوشیمم شاد رو بالا نمی آورد نمی‌کشید اصلا به خاطر پردازنده ضعیف? خوب من یکم پول داشتم از قبل یکمم رفتم سرکار۳۵۰۰ جمع کردم بعد یه گوشی خواستم بخرم پرس و جو کردم گفتن سامسونگa30sبعد رفتم حافظه‌۶۴ گیگ رو خریدم کلا۳۵۰۰در اومد? می‌دونم ارزون گرفتم

اما یه چی هرکی گوشی رو میدید میگفت a50 گرفتی منم میگفتم اره ?انقدر a50 مد شده بود بیشتر از اثرانگشت زیر صفحه میگفتن a50 که واقعا اعصابم بعضی موقع خورد میشد چرا گوشیم رو اشتباه می‌گیرن اما شاد رو دیگه خوب بالا میورد اصن ذوق میکردم سرعت دانلود بالا بود??


خوب یه تجربه کوچیک توی این مدت دارم و کسایی که میخوان بخرن کمکی بهشون بشه

از نظر کیفیت و زیبایی عالیه قاب پشتی از پلاستیک ساخته شده و فریم اطرافش فلزیه که وقتی از دستم میوفته اتفاقی نمی افته براش ?
اما باید زود زود تمیز کنی چون اثر انگشت رو به خودش جذب می‌کنه دوربین خیلی خیلی کم بیرون زده و توی سطح صاف مشکلی نداره برای استفاده صفحه نمایش هم کیفیت خوبی داره و دوربین به شکل ناچ هست همون قطره ایی

گوشی معتادله نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچیک خوش دست ساخته شده حس خوبی بهم میده تو استفاده

گوسی از دو سیم کارت با رم همزمان پشتیبانی می‌کنه و جک 3.5میلی متری داره که تو کمتر گوشی دیده میشه که عالیه

کیفیت دوربین عالیه و تنظیمات عالی واسه عکس برداری مختلف داره مثل عکس برداری در شب اولین دفعه اس دارم تجربه میکنم ☺️ دوربین جلوی گوشی هم16مگاپیکسله عالیه کلا

توی سخت افزاری از چیپ اگزینوس سامسونگ ساخته شده و آسفالت 9.رو من باهاش بازی میکنم و بازی های بالای2گیگ رو به خوبی میاره


اسپیکر یدونه پایین گوشی قرار گرفتهیکر یدونه پایین گوشی قرار گرفته و سمت راسته که وقتی گوشی رو دستت میگیری واسه بلندگو جا میمونه و صدا به خوبی بیرون میاد این گوشی یه اثر انگشت روی صفحه و یه تشخیص چهره داره تشخیص چهره بعضی موقع ها طول می‌کشه اما کلا عملکرد خوبی داره برای این گوشی یه باتری4000میلی متری در نظر گرفته شده با شارژ 15 واتی حدود یه روز جواب منو میده اما دوست داشتم شارژ سریع بالای15وات بود چون تو کرونا بیشتر با گوشی بازی میکنم و وقت بیشتری میزارم برای گوشی،کلا برای من گوشیه خوبیه و چون دانش آموزم برنامه ها راحت اجرا میشه چند لحظه فکر کردم ده سال پیش تو خونه بودیم با گوشی ساده ?? چیکار میکردیم سنگ کاغذ قیچی???

پایان،

روایتگرباشسامسونگدوربینبازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید