ویرگول
ورودثبت نام
^AVa^*
^AVa^*
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی بیشتر از حد خودم?

خب سلام خواستم بگم من خواستم توی این پست یکم بیشتر از خودم بگم????


(خب من عاشق شدم ???خییییلی هم دوسش دارم)?‍♀?


(من یه بیلینک و ارمی هستم??)??


(من اهم اهم .........یکم س*ک*س هستم یکم نه خییلی)???‍♀️


(من با هییچ کس دوست نمیشم و با هیچ کس صمیمی نمیشم ?????الانم فقط فقط با دختر داییم و دختر خالم بیشتر صمیمی هستم و بیشتر دختر داییم رو میبینم )



(من یه داداش رو خیییلی رو مخ و پر حرف دارم الانم داره منو میکشه منم خیییلی بهش فحش میدم)



(من کلاس زبان میرم برای اینکه زبانم خوب بشه و برم چین)?✈



(دیگه من راستشو بخواین از هییچی نمیترسم چه روح،جن،ارتفاع،مومو،انابل،مُردن هیچ کدوم فقط از حیوانات و حشرات میترسم)??


(من از خواب متنفرم من تو ۱ ماه حداقل ۳ هفته شو نمیخوابم)✌??


زیاد گفتم ....

(من مثل دخترای دیگه نیستم کلاً از لاک و دامن و .... حالم بهم میخوره )??


(توی تولد هام یکبار هم نرقصیدم))???????


(۸تا دوست پسر داشتم الان ۴ تا دارم)??




تمامم



Tired
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید