ویرگول
ورودثبت نام
^AVa^*
^AVa^*
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چین

سلام بچه ها من تو پست معرفی خودم گفته بودم که مادرم چین هست حالا مامانم گفته من زمستون ا چین میام?و من خییییلی خوشحالم مامانم از چین واسم چند تا وسایل فرستاده که میخوام نشونتون بدم☺

این وسایل رو شوهر دوست مامانم اورده چون میخواسته بیاد ایران مامانم هم گفته ای وسایل رو میشه ببری اون گفته باشه و ....

بریم که شروع کنیم راستی بچه ها من چند روز نیستم چون گوشیم مشکلی پیدا کرده و باید ببریم درستش کنیم☹

گوشواره
گوشواره

این گوشواره هست که یعالمه هست با رنگ های قرمز و سفید و سیاه

اینم چراغ هست که خیلی نورش زیاده
اینم چراغ هست که خیلی نورش زیاده
اینجا هم نورش رو میبینین
اینجا هم نورش رو میبینین
این ها هم چند تا وسایل هستن
این ها هم چند تا وسایل هستن
این ماژیک ۲۴ رنگه هست
این ماژیک ۲۴ رنگه هست
این یه کیف کوچولو که مثل گل هست??
این یه کیف کوچولو که مثل گل هست??
این هم مداد تراش قارچی هست??
این هم مداد تراش قارچی هست??
اینم رژ لب ۱۲ رنگه هست
اینم رژ لب ۱۲ رنگه هست
این دمپایی هست که نور میده
این دمپایی هست که نور میده
اینم یه مدل سنجاق چینی هست
اینم یه مدل سنجاق چینی هست
این ها هم آویزون میکنن
این ها هم آویزون میکنن


خب بچه ها مامانم واسم یه عالمه مداد و خودکار و سنجاق اورد ولی چون زیاد بودن نخواستم نشونشون بدم

بای بچها ??‍♀????


Tired
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید