ویرگول
ورودثبت نام
نیکو تبریزی
نیکو تبریزی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه شخصی از کلاس Digital Marketing

سلام من نیکو تبریزی هستم و دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه شهید بهشتی، علاقه من به رشته مدیریت باعث شد که این درس ادامه بدم و همچنین برای پیشرفت در موقعیت کاری فعلی و خب موفق هم بودم اما با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و روی آوردن مردم به خرید اینترنتی و همچنین برندسازی هرکسی ملزم به شرکت در کلاس های دیجیتال مارکتینگ و یادگیری بهترین تکنیک ها در این حوزه است.

با توجه به مهم بودن این امر اینجانب به دنبال برندترین و متخصص ترین استاد این حوزه بودم و تحقیقات زیادی انجام دادم و نتیجه تمام تحقیقاتم رسیدن به جناب " آقای عادل طالبی " بود که در حوزه دیجیتال حرفی برای گفتن داشتن.

کلاس آقای طالبی در کنار یاد دادن شیرین ترین مطالب حوزه دیجیتال جنبه فان هم دارد که این انگیزه یادگیری را افزایش میدهد و همچنین ایشون با دادن تمرینات مهم و سختگیری در این مورد باعث یادگیری کاربردی در ما میشود و ما میتوانیم به صورت عملی پروژه هارو انجام بدیم.

ارزش و زمانی که ایشان برای تک تک بچه های کلاس میگذارند قابل تقدیر است نکته ای که در کمتر استادی دیده میشود و من خوشحالم توانستم در کلاس آقای طالبی شرکت کنم.

خلاصه کلام بخوام خدمت شما دوستان بگم این هست، این مدتی که در کلاس های ایشون شرکت کردم باعث رشد و پیشرفت بنده و ایجاد افزایش بهره وری در نوع تجربه و فعالیت من شده است.
دیجیتال مارکتینگعادل طالبی
سلام من نیکو هستم تخصص من در حوزه تولید محتوا و همچنین گرافیک هست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید