ویرگول
ورودثبت نام
نیکو تبریزی
نیکو تبریزی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

تحقق یک رویا


من نیکو تبریزی هستم و دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه شهید بهشتی، علاقه من به رشته مدیریت باعث شد که این درس ادامه بدم و همچنین برای پیشرفت در موقعیت کاری فعلی و خب موفق هم بودم.

دوست داشتم از حس و حالم برای رسیدن به این مسیر براتون بگم.

تا حالا براتون پیش اومده به دنبال راهی برای افزایش اعتماد به نفس خود باشید؟ راهی که شما را به اوج قله کوه ببره و باعث بشه به عنوان یک شخص مطرح حرفی برای گفتن داشته باشید؟

رویا بافی رایگان است ولی مسیر تحقق آن ها اینطور نیست. باید برای رویای خود تلاش کنید.

من راه رسیدن به رویاهام را پیدا کردم هرچند دیر اما مهم رسیدن به این راه بود.

در حال حاضر ما داریم در دنیایی زندگی میکنیم که تکنولوژی و دیجیتال حرف اول را میزند. اینترنت، شبکه های اجتماعی و دنیای دیجیتال روز به روز رو به فزونی هستند و کسب و کارهای اینترنتی پا به عرصه ظهور گذاشتن. ما انسان ها وظیفمون هستش که گام به گام با این پیشرفت رشد کنیم وگرنه از همه زیبایی های این دنیا عقب میمونیم.

الان یک سال و اندی هست که ویروس منحوسی کل دنیا را محاصره کرده و مردم را مجبور کرده تا حد ممکن از هم دوری کنند و این امر باعث شده مردم روی بیاورند به خرید اینترنتی و این نقطه مثبتی بود برای کسانی که کسب و کار اینترنتی داشتن یا به فکر راه اندازی کسب و کار دیجیتال بودن.

با توجه به مهم بودن این امر اینجانب به دنبال برندترین و متخصص ترین استاد این حوزه یعنی حووزه دیجیتال مارکتینگ بودم و تحقیقات زیادی انجام دادم و نتیجه تمام تحقیقاتم رسیدن به جناب " آقای عادل طالبی" بود که در حوزه دیجیتال حرفی برای گفتن داشتن.

کلاس آقای طالبی در کنار یاد دادن شیرین ترین مطالب حوزه دیجیتال جنبه فان هم دارد که این انگیزه یادگیری را افزایش میدهد و همچنین ایشون با دادن تمرینات مهم و سختگیری در این مورد باعث یادگیری کاربردی در ما میشود و ما میتوانیم به صورت عملی پروژه ها را انجام بدیم.

و به عنوان اتمام کلامم باید بگم که بهترین و شیرین ترین تجربه زندگیم آشنا شدن با آقای عادل طالبی و بودن در کلاس ایشان است.


دیجیتال مارکتینگعادل طالبی
سلام من نیکو هستم تخصص من در حوزه تولید محتوا و همچنین گرافیک هست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید