ویرگول
ورودثبت نام
•marjan•
•marjan•
خواندن ۴ دقیقه·۱۰ روز پیش

تولدت مبارککک عاسیسمم🤭

کسی رو داری که وقتی باهاشی خنده هات واقعی باشه؟کسی هست که باهاش کل دنیارو سوژه کنی؟یا کسی رو داری که کنارش خودِ واقعیت باشی؟کسی رو داری که از نگاه همدیگه بفهمید چخبره بعد از خنده منفجر شید؟تو زندگی هممون وقتی تنهایی،حوصله نداری و ناراحتی یکی تلاش میکنه که خوشحالت کنه حتی اگه درست نتونه این کارو بکنه ولی بازم با ارزشِ درست مثل تو رهای عزیزم امروز روز تولدته و از این بابت خیلی خوشحالم چون خدا خری مثل تو آفرید تا یونجه های زمین حیف و میل نشن پس تا میتونی بچرون 🤣 زیاد بلد نیستم احساسم رو نسبت به بقیه نشون بدم نمیدونم چی بگم درموردت؟! تو دلیل شادی منی راستش کلمه یا جمله ای واسه نشون دادن احساسم به تو ندارم ولی بدون که شوما تمامِ قلبِ منی من حاظرم تمامِ قلبمو فدای تو کنم!😻🍭
خیلی برام باارزشی یادمه یبار بخاطر بیماریم موهام می‌ریخت منم خیلی ناراحت بودم با حالی داغون اومدم مدرسه فقط سلام دادم و نشستم سرمو گذاشتم رو میز اولش هرکاری کردی بهت نگفتم که چیشده نمی‌خواستم غصه منو بخوری اما بعدش انقد فش دادی قهر کردی با گریه برات همچیو تعریف کردم هیچوقت فکر نمی‌کردم بخاطر من گریه کنی یادمه خیلی گریه کردی بغلم کردی اون گریه کردنات بخاطر من غصه خوردنت خیلی برام باارزشه همیشه عین ی مادر دلشوره منو داشتی ازت ممنونم بخاطر همچی و معذرت می‌خوام که باعث ناراحتیت شدم.
امان از روزی که پیاماتو دیر جواب بدم یعنی انقد فش میدی شرف نمیزاری واسه آدم...




لامصبب شیفته همین اخلاق جنی شم با چاشنی طنز نفسسس کششش
لامصبب شیفته همین اخلاق جنی شم با چاشنی طنز نفسسس کششش


خدا میدونه چقد ملّتو سوژه کردیم از بچه های مدرسه و معلم و مدیر گرفته تا کراشای ماهک ماشاالله سرعت کراش زدن ماهک انقد زیاده که نگم درسته که با ماهک و مبینا خیلی صمیمی ام اما هیچکی برام رها نمیشه رها برام مثل خواهر نداشته ای هست که ساعت ها میتونم باهاش دردودل کنم یادمه روزای اول مدرسه قبل اینکه با رها و ماهک اینا آشنا بشم کل بچه های کلاس ازم میترسیدن آخه خیلی عصبی و گوشه گیر و البته دعوایی بودم منو رها اوایل خیلی از هم بدمون میومد یعنی دشمن خونی بودیم یبار هم دعوا کردیم ولی بعدش تبدیل شدیم به دوتا دوست صمیمی دوتا خواهر.رها،ماهک، مبینا با ارزش ترین آدمای زندگیم هستن، یکی از دلایل جهنم رفتنمون هم مسخره کردن معلما و بچه هاس وقتی حوصله امون سر میرفت رها محکم میخابوند تو گوش ماهک بعد ماهک میخابوند تو گوش مبینا مبینا تا میومد منو بزنه من سریع میزدم تو گوشش خیلی حال میداد واقعا دیوونه بودیم با کاپشن تو مدرسه کُشتی میگرفتیم یعنی همش درحال کتک زدن همدیگه بودیم یا وقتی معلم درس میداد و چیزی نمی‌فهمیدیم بلند میگفتیم من که چیزی نفهمیدم بقیه میگفتن منم همینطور به همین خاطر از خداوند متعال بخاطر نفهم بودنمان شکر میکردیم و همچنان به نفهمیدنمان ادامه میدادیم فلذا خوشحال بودیم که فقط ما چهار تا نفهم نیستیم (چهار عدد عنتر برقی.)

اتقد خل بودیم تو مدرسه به ترک دیوار هم میخندیدیم
اتقد خل بودیم تو مدرسه به ترک دیوار هم میخندیدیم
یکی از دلایلی که از خدا میخواستم پسر باشم 🦍
یکی از دلایلی که از خدا میخواستم پسر باشم 🦍


نام این اثر:وقتی رها براش ی اتفاقی میوفته و سیر تا پیاز ماجرارو برام تعریف میکنه
نام این اثر:وقتی رها براش ی اتفاقی میوفته و سیر تا پیاز ماجرارو برام تعریف میکنه


بنظرم دوست کسیه که ضعیفترین ورژن خودتو نشونش بدی و اون بجای دلداری های الکی زخماتو ترمیم کنه نوازش کنه بهت بفهمونه که تنها نیستی خیلی زور زدم که دست خطم مثل تو بشه بیشعور آخرش هم راز خوش خطی تو نگفتی🥹جذبه رو باش قدرت خدارو باش هم الاغی هم خوش خطی هم خیلی خیلی خوشگلی هم ملیله کاری بلدی یک عدد دختر محصلی تازگیا گوینده هم شدی دیگه چی از این بهتر خب دیگه رهای خُلم ممنونم که همیشه بداخلاقیامو تحمل کردی ممنون که همیشه تشویقم کردی باعث شدی که نقطه ضعف هام تبدیل به نقطه قوت بشن تو بهترین همراهمی، آدم مورد علاقمی.
آرامشی و دلیل قوی بودنم، خیلی خوش
شانسم از داشتنت و فقط میخواستم بدونی که‌چقدر از اینکه تو زندگیم دارمت خوشحالم ‌.برات آرزو نمیکنم که ۲۹۲۲۹۲سال عمر کنی آرزو میکنم که ۲۹۲۹۲۹۲۹۲ سال خوشبختی،خرذوقی،خر پولی،شادی،خوشی، سلامتی و بهترینارو تجربه کنی و همینطور که به این اعداد توجه نکردی به غم و دردای زندگی هم توجه نکنی تَفَلُدِت مُبااااااارَککککک گاو ترین خرِ دنیااااااااااااااا خیلی عزیزی برامم 🕯️🕯️🕯️لطفاً شمع هارو تف کن(اگه میخوایی اول مثل لوسا آرزو کن بعد تف یا فوت کن)
چاکر شوما مرجان:)♥️بازم تولدت کلی مبارک عنتر برقیم🫂🫀







تولدت مبارک
‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌‎‎‎ ‎‌‌‎‎‌‌‎‌بدون شَـࢪح :))'‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌‎‎‎‎‌‌‎‎‎‌‎‌‎‌‌‎‌‎‎‌‌‎‌‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌‎‎‎‎‌‌‎‎‎‌‎‌‎‌‌‎‌‎‎‌Selenophile🌑
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید