ویرگول
ورودثبت نام
•marjan•
•marjan•
خواندن ۲ دقیقه·۲۵ روز پیش

رهایم نکن.

برای من هیچ چیز به زیبایی ماه نیست دیدن ماه تو آسمون آرامش خاصی رو بهم میده وقتایی که میگیره دلم میرم بیرون و دنبال ماه میگردم باهاش حرف میزنم انگاری که حرفامو می‌شنوه انگاری که بخاطر من گریه میکنه حس میکنم بهم میگه نگران نباش همچی درست میشه بهم امید میده شاید براتون مسخره باشه اما گاهی وقتا با خودم میگم شاید ماه هم جنسیت داشته باشه ی بار ی جایی خوندم که نوشته بود اگه با دقت از نزدیک به ماه نگاه کنیم تصویر ی دختروپسر درش هست گاهی وقتا برای اثبات این موضوع انقد به ماه خیره میشم تا این دختر پسر رو ببینم دیده نمیشه که نمیشه کاشکی میشد یه روز از نزدیک ماه رو ببینم.

عاشق این شعر قیصر امین پورم دفعه بعدی کاملشو براتون میزارم🖇️
عاشق این شعر قیصر امین پورم دفعه بعدی کاملشو براتون میزارم🖇️


روز ها و ماه ها و سال ها میگذره اما همچی برام تکراری و خسته کننده میگذره کاشکی زود تر با دنیای ویرگول و آدماش آشنا میشدم دنیای ویرگول پر از ترکیب درد و غم و شادی احساسات آدم هایی هست که تابحال نتونستن برای کسی ابراز کنن و مثل من به این دنیای شیرین پناه اووردن. چند وقته که حتی جواب پیام های دوستامو هم نمیدم و حسابی از دستم ناراحت شدن اما دست خودم نیست حالم بده حوصله هیچ چیز رو ندارم جز اینکه بیام اینجا و بنویسم. رها(دوستم) بهم میگه که تو مرز بین خوشحالی و جدی بودنی مرز بین عصبانی و مهربون بودنی رها بهترین همدم و رفیق و خواهر نداشته منه بودنش بهم آرامشی میده از جنس خدایی، دیروز که داشتم پیاماشو میخونم کلا فحش داده بود اما نمیخوام بفهمه حالم بده هرچند الان خودش فهمیده رها همیشه مراقبمه و میدونه چقد از بچگی تا الان از لحاظ روحی آسیب دیدم همیشه بهم میگه که تو همیشه مراقب منو و ماهک و مبینا(دوستام) هستی اما هیچوقت بفکر خودت نبودی چقد این بشر ماه و زیباست (امیدوارم همیشه برایم بمانی و رهایم نکنی رهای من)

رهای من امیدوارم ی روزی اینارو بخونی که من این دنیا نباشم.🌒🖤

ی جا خونده بودم نوشتمش🙍
ی جا خونده بودم نوشتمش🙍


راستی بنظر شما اگه ماه جنسیت داشته باشه جنسیتش چی می‌تونه باشه؟😅




ماهدختر پسر
‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌‎‎‎ ‎‌‌‎‎‌‌‎‌بدون شَـࢪح :))'‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌‎‎‎‎‌‌‎‎‎‌‎‌‎‌‌‎‌‎‎‌‌‎‌‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌‎‎‎‎‌‌‎‎‎‌‎‌‎‌‌‎‌‎‎‌Selenophile🌑
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید