ویرگول
ورودثبت نام
فَرزند مآه
فَرزند مآه
خواندن ۳ دقیقه·۵ ماه پیش

ای من در من زندگی کن، برای من زندگی کن، من را دریاب

ین منم، من انسانم، نیاز به آرامش دارم، نیاز به زندگی کردن دارم، آری این منم، من نیاز به اشتباه دارم تا خوب را تشخیص بدهم، نیاز به درست کاری دارم تا از بد رهایی یابم، من به یاری خوب نیاز دارم تا بد را بشناسم، من به یاری بد نیاز دارم تا خوب را بشناسم.

دیوانه و دلبسته اقبال خودت باش

سرگرم خودت عاشق احواد خودت باش

یک لحظه مخور حسرت آن را که نداری

راضی به همین چند قلم مال خودت باش

به دنبال کسی باش که به دنبال تو باشد

اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش

پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت

منت نکش از غیر و پروبال خودت باش

صد سال اگر زنده بمانی گذارنی

پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش


من انسانم، اگر اشتباه نکنم انسان نام نمیگیرم، خودمو سرزنش نمیکنم چون اشتباه کردم خوشحالم چون تونستم درستشو تشخیق بدم:)

من انسانم، به بیراهه میرم، سرم پایین نیست، چون تونستم راه درستو تشخیص بدم:)

گاهی بعضی از ما به یسری از افراد بهای زیادی بخشیدیم، فکر کردیم به راه درست میریم ولی اشتباه کردیم.

اینجا حرفی از غرور نیست، حرفی از خودخواهی نیست، حرف از دریافتن خودمون هست، بمث بحث خود آگاهی هست.

تا کی میخوایم خودمونو سرزنش کنیم که چرا فلانی نشدیم، چرا جای فلانی نیستیم، چرا فلانی از ما بهتره، چرا فلانی فلان کار رو کرده ولی ما نتونیم، ببین هر چقدم که بخوای این حرفا رو بزنی به هیچ جا نمیرسی:) فقط و فقط داری خودتو سرکوب میکنی

ی دفعه بگو به به چه استعدادم توی فلان کار خوبه، چه خوب تونستم فلان کارو انجام بدم.

این اسمش خودآگاهی هست. سعی کنیم خودمونو درک کنیم، خودتو بشناس تو چکار داری فلانی چکار کرده، تو چکار داری قیافه فلانی چه شکلیه خودتو بخواه خودتو دوست داشته باش همیتجور که هستی خودتو درک کن.

فکر به نداشته هات نکن، با چیزی که داری نهایت کیفشو ببر. خسته شدن عیب نیست یجاهای استراحت یجاهای خسته شدن مهمه یجاهای کلا بکش کنار به بقیه نگاه نکن دارن تو راه میدوئن تو به فکر خودت باش.

یجاهایی به خودت نگاه کن:) به کارت نگاه کن:) نودتو بشناس:) خودتو دوس داشته باش:)

تو فکر میکنی کی میمونه تا تهش؟ مادر؟ پدر؟ خواهر؟ برادر؟ دوست؟ رفیق؟ همکلاسی؟ کی میمونه؟ دم خیلیا از جمله خانواده گرم که تا وقتی میتونن بات هستن ولی باید قبول کنی هیچکس پو این دنیا موندنی نیست:)

خیلیا بخاطر منفعت دست ازت میکشن و خیلیا بخاطر منفعتشون سمتت میان، حتی سایه ت هم موقع تاریکی رهات میکنه میره موقعی که روشنایی داری میاد طرفت

روابط امروز مثل ی تماس گرفتنه، یروز شارژ گوشی تموم میشه شارژش میکنی گوشی خراب میشه درستش میکنی گوشی از بین بره یکی دیگه میگیری خط از بین بره یکی دیگه میگیری ولی نهایتش چی؟ طرف مقابلت میمیره یا اصن شاید خودت بمیری اون موقع دیگه هیچ جوره نمیشه تماس رو برگردوند:)

برو جلو آینه، به خودت برس، تو آینه تمرین کن چجوری لبخند بزنی از غمات دور شو، به خودت بگو دوست دارم:)

با خودت حرف بزن، خودتو درک کن، از خودت ایراد نگیر، تا میتونی خودتو دوس داشته باش، اشکاتو از خودت پنهون نکن، درداتو به خودت بگو، به خودت بگو درکت میکنم، با خودت مهربون باش:)

چندتا تیکه برگه بردار بنویس

ای من! من را دریاب؛

ای من! دوستت دارم

ای من! به تو ایمان دارم

و این بستگی به شما داره چطوری درک کنید:)

حکایت همچان باقیست!

خودت را دریاببرای خودت زندگی کنحسرت نداشته هایت را نخورخودت را دوست داشته باشخودت را بشناس
سقوطی مبهم در میان اقیانوس طوفانی مغز...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید