ویرگول
ورودثبت نام
شهریار رستمی
شهریار رستمی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چطور دوربین اتاق کودک و حیوانات بهم کمک کرد

سفیده فیبی و بلوه مخمل
سفیده فیبی و بلوه مخمل





معمولا پیش می‌آد برم سفر کاری و دوتا گربه‌ی قشنگم رو فیبی خانم و آقا مخمل رو خونه تنها بذارم

البته فقط واسه چند ساعت چون می‌سپرم به دوستام برن بهشون سر بزنن

تو اون چند ساعت خب چکار می‌کنم

خب با دوربین چک می‌کنم، از طریق گوشی می‌رم و می‌بینم‌شون، باهاشون حرف می‌زنم، صداشون رو می‌شنوم، صداشون می‌کنم

وقتایی که باهاشون حرف می‌زنم دنبال صدام می‌گردن و خیلی ویدئوهای بامزه‌ای هم ازشون ثبت کردم

حالا همین دوربین ها رو هم می‌تونید تو اتاق کودک‌تون بذارید وقت آشپزی نگاه‌شون کنید که تو اتاق چکار می‌کنن

یا مثل این خارجی‌ها بچه رو عادت بدید تو اتاقش جدا از شما و همسرتون باشه که این نکته به نظرم خیلی تو تربیت بچه تاثیر می‌ذاره که خلوت شما رو نبینن و تاثیری تو دوره‌ی بلوغ‌شون نذاره

یا شب‌ها می‌تونید چک کنید که خواب باشه بچه

یا برای نوزادتون بتونید لالایی پخش کنید و کلی چیزهای دیگه

مثل این که چک کنید اگه بچه‌تون تو ساعتی که سرکارید خونه باشه یا اگه حتا پرستار داشته باشه ویدئوش رو ضبط کنید و ازش مراقبت کنید

این خیلی مهمه خیلی

من دوربین‌ام رو از این سایت خریدم شما هم می‌تونید سایت رو ببینید

https://www.gadgetshopiran.ir

سفر کاریدوربین اتاق کودکبازیگرحیوانات خانگینگهداری حیوانات در منزل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید