ویرگول
ورودثبت نام
Hassan Bigdelimir
Hassan Bigdelimir
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

فساد زمان

مثل تمام جنس هایی که توی سوپر مارکت میبینیم که یه تاریخ تولید دارن یه تاریخ انقضا و وقتی که به تاریخ انقضا برسه عملا اون جنس دیگه کیفیت نداره و به زبان عامیانه فاسد شده برای زمان هم دقیقا همین اتفاق میفته.

اگر عادات زیر رو داری :

آ ) دنبال تاریخ رند واسه شروع میگردی ... مثل از اول هفته . اول ماه. آخر شب . صبح زود.....

ب ) بیشتر وقتت رو توی فضای مجازی به صورت غیر مفید داری هدر میدی مثل چرخیدن توی اینستاگرام . فیسبوک . یوتیوب و ....

ج ) اگه روزی دو ساعت کتاب نمیخونی حالا با هر بهانه ای مثل : وقت ندارم . حوصله ندارم . بزار این فیلمو ببینم و ....

د ) اگه روزی نیم ساعت آهنگ گوش نمیدی به امید اینکه موقعیتش پیش بیاد

ه ) اگه ورزش نمیکنی و فکر میکنی که همیشه وقت هست

و ) اگه عاشق نیستی ... این از همه مهمتره

ز ) اگه واسه خودت آشپزی نمیکنی و مدام داری از بیرون غذا تهیه میکنی ....

تو عملا دچار فنا دادن با ارزش ترین عنصر رایگان بشریت یعنی زمان هستی.

خودت رو نجات بده به داد خودت برس چیزی نداریم دیگه برای از دست دادن بهترین زمان اونه که برای خودت وقت بزاری برای خودت عشق کنی برای خودت آهنگ گوش بدی باش تکرار کنی و بهترین زمان اونه که ثانیه ثانیه ش رو لذت ببری.

اگه دچار چرخه روزمرگی شدی خودتو مهمون یه تور مسافرتی کن.

اگه بیشتر توی فضای مجازی داری وقت تلف میکنی یه کم با خودت فکر کن که نتیجه این همه وقت گذروندن چیه.


زندگیمون دقیقا همین روزا و ساعتا و ثانیه هاست که داره میگذره و ما هر ثانیه ش رو داریم به بدترین شکل ممکن از دست میدیم.

دقیقا من همینایی که گفتم بودم یه وقت به خودم اومدم و دیدم توی دهه ی 30 زندگیمم و هیچی نفهمیدم و با حسرت دارم عکسای جاهایی که نرفتم رو نگاه میکنم .

از زندگیم میخام لذت ببرم و کارایی که تا الان نکردم و دوست دارم انجام بدم رو انجام بدم.

زمان رو از دست ندیم ما چیز با ارزش دیگه ای ندارم.

تاریخآهنگوقتفضای مجازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید