ویرگول
ورودثبت نام
محمد امین
محمد امین
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

موبوگرام مشکی | تلگرام بدون فیلتر

شاید خیلی هاتون دوست داشته باشید که وی پی ان در گوشیتون نصب نباشه و یا اینکه با محیط خود تلگرام سازگاری کلی ندارید و یا کلا خوشتون نمیاد!

خوب من خودم چون از نصب وی پی ان و اون همه تبلیغاتش که برای یه بار کانکت یا دیسکانکت شدن اینترنت و وی پی ان و کندی سرعت و این همه داستان ها.

رو به نصب تلگرام های غیر رسمی اوردم و شروع کردم تو اینترنت گشتن و یه چند تایی رو نصب کردم که میدونید همون ها هم وضعیتشون بد تر از خود تلگرام و این دردسراش بود

پروکسی ها قطع میشدن

تبلیغاتشون زیاد بود.

عضو کانالایی که نمیخواستم بشم شدم.

ولی یه روز اتفاقی توی یکی از تبلیغات های کانالا با موبوگرام مشکی و کانالش آشنا شدم

با خودم گفتم که اوکیه من که خودم تا اینجا یش اومدم بزار اینم نصب کنم چون شعار خودشون از خوبی ها و اینکه پروکسی هاشون اختصاصی هستش و اینا گفتم نصب کنم میگفتن که بدون تبلیغ بود و خوب مهم ترین ملاک خودم این بود

نصب کردم دیدم نه واقعا خوبه

اول اینکه پروکسی هاش واقعا قدرتمند بود

دوم اینکه بدون تبلیغ بود و سوم اینکه مثله بقیه اپ ها نبود که با ورژن اصلی تلگرام یه هوا فاصله داشته باشن

اکانتم با شماره مجازی بود و حساب پریمیوم تلگرام رو هم براش گرفته بودم جالب اینجاس هم پروکسی هاش رو به شماره مجازی ارائه میداد و هم از اکانتا و قابلیت های پریمیوم پشتیبانی میکرد و گفتم باو دمش گرم واقعا


خیلی خوب بود و تنها کاری که برای حمایت از اونا الان میتونم انجام بدم اینکه یه پست حداقل بتونم براشون بنویسم

میتونین از کانالشون تو تلگرام .

@blackmobogram

و یا از گوگل پلی موبوگرام مشکی رو دانلود کنید و ببینید چی هست!


Telegram–aneweraofmessagingFast.Secure.Powerful.telegram.org
موبوگرام مشکیتلگرامگوگل پلیموبوگرام بدون تبلیغموبوگرام چی نصب کنم؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید