ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

تماااام شدن مدرسه...✨️😍

😁🍁
😁🍁


🍁🌹😍
🍁🌹😍


خداوند بخشنده مهربووونم...

یه سلااااااامی پر انرژی 🌹😍
یه سلاااامی از اون سلاااام های قشنگ و زیبا به تک به تک بچهای خوووووب ویرگول...
سلامی دوباره میکنم به روح ماهتون...
انشاءالله که حال دل های تک تک تون خووووب و عالی و بدون هیچ غم و غصه ای باشه...
الهی سالم باشید و شاد وخرم... ♥️

خدایی دلم به نوشته های تک تک تون تنگ شده بود اصلا یه ذره شده بود دلم ...
حتی خودمم نمی تونستم بنویسم که حداقل شماهاااا بخونید و لذت ببرید و کلی بخندید...
به امید خدا مدرسه رو با موفقیت پشت سر گذاشیتم و برگشتیم ویرگول با کلی فعالیت های خووووب و جذااااب اینکه چهار ماه کامل رو بخونیم و بنويسیم...
خلاصه که خوشحالم بازم در جمع شما افراد خوووووب و  عالی و با تجربه قرار گرفتم...💕🌸
تنها دلیلی که در این مدت نبودم این بود که گوشیم رو مدیر مدرسه گرفته بود ازم لعنتی...😡😁
امروز رسیده دستم گوشی عزیزم ...
از اتفاقات این چند ماه اخیر خواهم نوشت براتون کلی حرف های شگفت‌انگیز دارم براتون....
کلی تجربه کردم...
کلی اشتباه کردم...
کلی شادی کردم...

هر کاری بگید و هر کاری از دستم بر اومد در این مدت انجام دادم ...
فقط اینکه شما هااااا باید با من پايه بشید ...😉😊
نوشته های منو بخونید لایک کنید و منم انرژی بگیرم بنویسم براتون عزیزان....
از فردا من هستم برای نوشتن و خواندن تا اون روزی که شما ها فکرشم نمی کنید ... 😉😍

فعلا

علی یارتون خدانگهدار تون...
24
3
1403
خرداد

...


🍁نیلوفر🍁

نبودن گوشیمدیر مدرسهسوار شدن بر موتور مردمروز های تکرار نشدنیروز های فراموش نشدنی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید