ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۴ دقیقه·۲۳ روز پیش

😅خداحافظی از ویرگول...😅

😁
😁
😅😅
😅😅
😅😅
😅😅
😅😅
😅😅
🤗
🤗
😉
😉

بنام‌خدا...
با سلااامی پر از حس و حال خوووب...
حال و احوالتون چطوره بچهاااا‌!!؟؟؟
خوووب هستید...؟
آره یا نه حالا؟!
آهااااا حالا متوجه شدم از موقعی آقا سفیر مون از ویرگول ناز کردن رفتن کلاس گذاشتن که بله من نمی خوام زیاد سرم توی گوشی باشه و نمیدونم فلان امام گفته که از چیزی که دوستش داری باید فاصله گرفت و از  این چرت و پرتااا...
ولمون کن اقااا...
بله بعد خداحافظی ایشووون خییلی های دیگه هم فعالیت شون کم شده انگااار که بعضی ها دلشون به دل اقا سفیر وصله که اگه اون باشه اینا هم باشن...
بابا یاد بگیرید وابسته کسی توی زندگی تون نشید حتی وابسته نوشته های سفیر پاکی ...
بله ایشونم ثانیه به ثانیه هی سلام میده به ویرگول هی خداحافظی می کنه از ویرگول بابا یا کلی بمون یا هم کلی برو تا راحت بشیم از دستت...
یه چیزی توی ذهنمه بچهااااا ...
برای سفیر پاکی می خوام برنامه بریزم یعنی ریختم هاااا اگه‌موافقیت لطف عدد یک را برای من ارسال کنید تا برنامه ام رو پیاده کنم یه خورده کیف کنه...
بابا شماهااا فک می کنید سفیر پاکی رفته و نیست نخیررررر کاملا اشتباه فک می کنید همین الان تک تک کامنت هایی که بهش دادیم رو خونده طبق معمول ازشون خییلی بی تفاوت رد شده بله من میدونم که...
همین الانم دقیقا داره پست منو می خونه و داره با خودش فک می کنی عجب آدمیه این دیگه...
واقعاااا از کجا میدونه ...
با خودش فک می کنه میگه که واقعااا متاسفم به خودم ...
همین الان داره میخنده و میزنه تو سر خودش ....
بله جالبه واقعا...
دل کند از ویرگول اینقدر ها هم راحت نیست که‌ هر کسی بتون انجامش بده...
اوووونم سفیرپاکی بخواااد بره محاله...
بابا تا یه زنی برا خودش پیدا نکنه دست بردار نیست...
و از ویرگولم هیچ جا نمیره...
بعدم جدیدا نفر دوم و در اصل میشه گفت همکارش رو توی ویرگول پیدا کردم ...
حدس بزنید کیه همکار ایشووون!؟
نه خیررر اشتباهه حدس شما...
حدس خودم درسته...
احسان شهبازی... خخخخخ....
بچهاااا از زمانی که سفیر پاکی رفته احسان شهبازی اومده هی دقیقه به دقیقه پست میزاره...
یا با موضوع  : ازدواج به سبک ویرگولی...
ازدواج به سبک اجتماعی...
ازدواج به سبک رلی و دوستی...
ازدواج به سبک فضای مجازی...
ازدواج به سبک خانوادگی...
ازدواج به سبک انتخاب اسم...
ازدواج به سبک سیستمی...
ازدواج به سبک مذهبی...
ازدواج به سبک کتابخوانی...
ازدواج به سبک خوشکلی...
ازدواج به سبک دور همی...
ازدواج به سبک شبکه ای...
ازدواج به سبک مسجدی...
ازدواج به سبک دختر مورد علاقت...
ازدواج به سبک فیلمی...
ازدواج به سبک نمی دونم چی...
ازدواج به سبک سنتی...
ازدواج به سبک زهر و ماری...
ازدواج به سبک طلاقی...
ازدواج به سبک تباهی...
ترو به قررررآن ولمون کنید ...
ول کنید پی ازدواج رو شما دو نفر...
بیاید از تجربه های زندگی تون بنویسید...
یعنی کجا هست که سفیر پاکی نره و دختر اونجا نباشه...
من رفتم فلافل بخرم بخورم اونجا یه دختری بود عاشق چشاشش شدم وااای نگم...
رفتم کتابخوونه یه دختر هم زمان با من وارد شد وای داشتم عاشق می‌شدم...
می خواستم برم کافه قهوه تلخ بخورم یه دفعه یه دختری اومد توی کافه با دیدن اون دختره قند توی دلم اب شد رفت وااای بچهااا اون خیلی خوشکل بود...
یعنی خدایی بگووو اقای سفیر پاکی چطوری مواظب نگاه هااااتی که من نمیدونم...؟؟؟؟
کلا هاااا مذهبی بودنت منو توی شک انداخته...
خب از سفیر مهربونمون بگذریم...
اینا فقط در حد شوخی بود...
نبینم کامنت کنی انتقام میگیرم ...
بع دل نگیر فقط بخند...
خب بله آقای شهبازی...
از مطالب شما لذت می برم امااا....
ای کاش...
بله این اقا میاد میگه اره واقعااا ای کاششش...
خب آدم حسابی مگه‌ تو میدونی من می خوام‌ چی بگم که میگی اره ای کاااااش من از خنده غش میکنم اینجا...
خب واقعااا خلاصه با شماها حرف بزنم ....
ببينيد این ازدواج که هستااااا...
قسمت همه تون میشه نترسید....
مث اینکع به بار خالم ازدواج نکرده بود یه اتفاق بدی رخ داده بود بعدش مامانم گفت پناه بر خدا داره قیامت میشه یهو خالم پرید وسط گفت نهههه من که هنوز ازدواج نکردم یعنی من بدون شوهر میمیرم؟
خدایااا نه تروخداااا...
بابا از خنده غش کرده بودیم...
شما هم درسته سن تون رفته بالا ولی خب توقع نداشته باشید که با دختر چهارده ساله ازدواج کنید یه پیری مث خودتون دیگه....
بله جدیدا شنیدم که سفیرپاکی رفته مسافرت دنبال زن...
ولی جایگزینی برای خودش توی ویرگول انتخاب کرده آقای شهبازی جاش رو پر کرده ازدواج به سبک اون چیزهایی که گفتم بالا....
خخخخخخ...
خب بله دیشب خبری به دستم رسید که سفیرپاکی هم رفت تهران خونه داداشش اونجا با یکی از خواهر زن های دادشش ازدواج کرده ....
تبریک عرض میکنم ازدواج آقای سفیر پاکی رو به تک تک اعضای ویرگول....
مبارکه...
کت و شلوار هم برای مژده جووووون خریده هدیه...
گفته برای آقای شهبازی هم دوتا کله قند از سر سفره عقد دوزدیم هدیه...
بله مبارکتون باشه...
عکس های ازدواج سفیر پاکی رو قرار میدم ببينيد و لذت ببرید...
خب ...
انتقام بی انتقام...

فعلا تا اینجا داشته باشید این متن رو ادامه اش رو هم میدم ....
در پناه خدا باشید عزیزان ویرگولی...
بیست دوم شهریور ماه...

ادامه دارد.....

ازدواج سبکویرگولخداحافظیازدواج سفیر پاکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید