ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

خداحافظ ویرگول عزیزم✍️📚

خداحافظ...
خداحافظ...


بنام خداوند بخشنده ی مهربان و دوست داشتنی

سلام بر دوستان خوب ویرگولی‌خودمممم.
امیدوارم که حال دلتون خوب و خوب باشه و همچنین شاد خرم.

و اما امروز قرار بهم بگید که آیا حتی از صد در صد چند درصد از نوشته های من لذت می برید و کمی هم بهتون کمک می کنه و یا هر چیزی دیگه ...؟؟
اینو بهم لطفا صادقانه و صمیمانه جواب بدید چون اگرم جوابتون از صد در صد صفر باشه باز باعث ناراحتی من نمیشه...
و اما نوبت به خداحافظي رسیده امروز.
و من در کنار شما دوستان ویرگولی عزیز خیلی چیزا آموختم از نوشته های شما عزیزان و نوشته های شما به من انرژی و امید می داد و کلی لذت می بردم از خواندن متن های عالی و قشنگ تون امیدوارم که همیشه به نوشتن و خواندن ها ادامه بدید و همیشه هم موفق و پیروز باشید...

آقای داد خواه
دختر مهتاب
سیامک عشقعلی
فرشاد
سفیر پاکی
محمد رضا
محمد
م دانش
مرتضی
و آفیم
شیرین
محمد وکیلی
دختر کتاب فروش
سام بهزادی
در اما فیل
سید علی حسینی موسی
اکبر توانگر
آسمان تنها
وانیا وطنی
آدرا
حسین
نیلوفر
Badcaptain
zaripanahi
raha
الهه گلکار

ذهن آشفته

مرضیه


گفتن خداحافظی خیلی سخته ولی خب برای واردن شدن به مرحله های بعدی زندگی مجبوری دست به هر کاری بزنی حتی خداحافظی 😓😓✍️✍️

یه روزی برای اولین بار به ویرگول سلام دادم و امروز هم می خواهم برای آخرین بار از ویرگول خداحافظي کنم.

اگه خدا بخواد به مدت چندین ماه یا شایدم برای همیشه از ویرگول رفتم و دل کندم.
البته قبل از اینکه از جمع تون برم یکی دوتا پست دیگه میزارم که بخونید.

امیدوارم که سالم باشید و موفق.
برای مدتها طولاني احتمال ۹۹ درصد برای همیشه خدانگهدار تک تک شما هایی که تا به حال با نظر دادن های قشنگ و خوب تون به من انرژی میدادی علی یارتون...

18/10/1402
دی






و اما در مورد کتاب بهای خوش‌بختی که یکی‌ از نویسندگان ش خودم هستم اگر کسی کتابش رو خواست بگه شماره میدم پیام بدید که بهتون پست کنه هر کجا هم ‌که باشید پست میشه📚✍️🙏🌺🌹




























































خدانگهدارویرگول✍️✍️📚✍️📚😓😓دوست داشتنی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید