ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۶ دقیقه·۱۰ روز پیش

خوراکی های مورد علاقم...😊


کاری از دوستم😁🤣🤣
کاری از دوستم😁🤣🤣





بنام خدا...
سلامی با کلی حس و حال خوووب...
امیدوارم که حال دلتون شاد شاد باشه عزیزان ویرگولی...
شادم نباشه از دست من کاری ساخته نیست هاااا...
نکه از غم هاتون بگید....
من به اندازه کافی غرقم در خودم...
بله غرق ویرگولم...
غرق خیلی چیزهای دیگه ای که شما ها نمیدونید...
مهم نیست غرق چه چیزی هستید...
فقط حال خوبتون مهمه...
همینه...
آماده هستید بریم یه خورده از چیزهایی که خوشم میاد رو ببینیم...؟؟
خب باشه بزن بریم...
قدم به قدم بیا با من تا پیش بریم...
خب نکن...
مرض داری که پستو نمی خونی همینجور الکی الکی نخونده ردش می کنی...
نکن بابا...
دست نگه دار..
میگم که نکن...
درست بخون...
آفرررین...
حالا شدددد...
بابا تا آخر درست حسابی بخون دیگه...
تنبل ...
بریم...

کاکائویی رو توی زندگیم بیشتر از هر چیزی دوست دارم عاشقشم من...
هر خوراکی که کاکائو داشته باشه من دلم میره براش...
بله فقط شیر کاکائو که بخورم دل درد میگیرم که هیچ وقت هم نمی خورم مرض که ندارم...
یادمه کلاس چهارم الف که بودم از بس ذهنم فعال بود در شیطونی...
روزی ده بار از کلاس پرت میشدم بیرون یه روزی معلمون گفت نیلوفر کیفتو بردار پاشو برو خونه تون ...
فردا همراه مامانت بیا...
هششش خانوووووم همش به من گیری میدی...
همش روی من کلیک میکنی...
منم باهات قهرم...
گفتم بیرون...
نمیرم...
فریبا خودش اول نامه واسه من پرت کرد...
فریبا و نیلوفر جفتتون بیرون پس...
حالا که دونفر شدیم از خدامونه...
رفتیم توی حیاط کلی خوش گذشت برامون خدایی...
فرداش مامانم اومد یا حضرت عباس...
گفت نیلوفرجان بیا تک تک کار هات رو جلو مامانت تعریف...
آخه مامانم میزنه تو سرم خانووووم...
خخخخخخ...
خانم محمدی نزن تو سرش....
من چیزی تعریف نمی کنم ...
پس برو توی کلاس تا خودم تنهایی با مامانت حرف بزنم...
رفتم دم در کلاس گوشم رو چسبپونوم به در کلاس تک تک حرفاشون گوش کردم...
بله معلمون به مامانم می گفت که من عاشق نیلوفرم ...
نیلوفر دختر وروجک باهوشه...
میدونی چه میگم همین طور که حواسش پرته ها قشنگ درسشم گوش میده ...
کلا دختر باهوشی هست...
من خیلی خیلی خیلی دوسش دارم واقعا اینو هیچ وقت جلو خودش نمی گم چون لوس میشه...
بله از اونجایی که متوجه شدم دوسم داره بیشتر اذیتش می کردم...
به مامانم گفت کاکائو رو برای نیلوفر کلا توی خونه ممنوع کن ...
گفت نیلوفر کاکائو دوست داره؟!
وای نگو خانم‌ میری عاشق کاکائو هست ...
یعنی پول کاکائو بهش ندم بخاطرش دست به دزدی هم میزنع انقدر دوست داره...
خب این کاکائو برای شیطنت هاش خوب نیست بیشتر باعث شیطنتش میشع...
بله یک سال لب به کاکائو  نزدم...
با کلی سختی گذشت...

خب موضوع بعدی...
من عاشق لواشکم...
انقدررر دوست دارم که یه بار نمایشگاه اومده بود می رفتم اونجایی که لواشک دارن نمی خریدم هااا می گفتم آقااا می خوام تست کنم آلوچه می آورد توی ظرف می گفت عالیه بخر خانم همینجور ده تا دور میزدم تا دلتون بخواد لواشک و آلوچه های مفتی می خوردم...
تهشم بابام میزد زیر خنده می گفت بسه که دل درد میگیری ...
می گفتم بابا حالا یه ظرفی هم بخر برام که...
تهشم می خردیم...

سومین چیزی که عاشقشم ساقه طلایی هستش همونهایی که کاکائو داره هااا واااای دلم رفت ...
قبلا می خریدم ده هزار تومن الان شده چهل تومن خدایااااا چراااا...!!؟؟؟؟
و اماااا رسیدیم به بیسکویت های بای بله توی تولدم همه دوستام برام نفری یه کارتون های بای گرفته بودند از بس می خوردم جلوشون و عاشقش بودم...
بله بله همینجور که میدونید از قهوه تلخ به طور وحشتناک متنفرم ...
یه بار یه دختر گفت قهوه برات درست کنم میخوری توی دلم گفتم بزار ببینم چجوره این قهوه‌ای که هی می خورن...
گفتم بی زحمت درست کن عزیزم...
آماده شد آورد تا یه زره خوردم...
گفتم مااااماااان زهرمااار بهم داد ...
خاااک تو سرت این چه گویی بود دیگه...
آقااا تا دو روز دل دردم خوب نمیشد حال معدم رو به هم ریخت...
بله عاشق نسکافه هستم خیلی خیلی خیلی دوست دارم نسکافه رو کل از خوردنش لذت میبرم...

و امااا غذای مورد علاقم هم ماکارونی هست که بیشتر از کباب و کوبیده دوستش دارم...
پيتزا هم دوست دارم ولی زیاد نه...
برنج و ماهی رو هم بهش علاقه دارم...
شاورما رو هم خیلی زیاد ازش خوشم نمیاد ولی در گرسنگی خوبه می‌چسبه خدایی...
در میوه ها هم میوه مورد علاقم گیلاس هستش...
البته بقیه میوه ها رو هم دوست دارم ولی گیلاس رو بیشتر و بیشتر...
مثلا انار ... موز ... نارنگی... توت فرنگی... آلووو... آلووووچه... سیب... گلابی ... اینا رو هم خوشم میاااااد هااا ولی بیشتر گیلاس...
و اما بستنی فقط با طعم کاکائو...
رنگم که بله عاشق سورمه ای هستم....
ولی پرسپولیسی هستم ...
و تا ابدم پرسپولیسی میمونم...
بله میدونم‌ که شما هم پرسپولیسی هستید...
عاشق تیپ اسپرتم...
همیشه تیپ خودم اسپرت هستش...
از هر نوع دمپایی تنفر دارم...
ولی خب جدید قراره دمپایی رو امتحان کنم ...
مامان و بابام بهم گفتن دیگه از کفش اسپرت خسته شدیم ما ولی ت ‌نه....
جدیدا می خوام دمپایی بخرم...
خب ...
بله...
اهنگم که با صدای همه خواننده گوش میدم تا مبادا کسی شون دلخور بشن که مال منو گوش نکردی دختر...
بله بیشتر تا اهنگ انگیزشی گوش میدم...
خب بیشتر از این با من و ویژگی هام آشناااا نشید بهتره...

بله بچهااا همینجور که میدونید من عاشق هر نوووع گلم یعنی تا گلی رو میبینم دلم میره سریع اونو از شاخه اش جدااا می کنم بله خب مرض دارم دیگه...
ولی آرزو دارم گل خودم رو از نزدیک ببینم یه روزی...
یعنی تازه اش رو میگم هاا یعنی خودم آن را از شاخه قشنگش جدا کنم...
می خواستم تتو بزنم یه قسمتی از دستم ولی خدایی از تتو زدن متنفرم بچهااا من خیلی دختر ساده دلی هستم...
اصلا من به مامانم گفتم می خوام کل مهریه ام رو گل نیلوفر بزارم...
یعنی سه تا کامیون بزرگاااا گل نیلوفر باشه...
ولی مامانم گفت خاک تو سرت کنن دختر...
اینجوری که باشه پسرا بخاطرت به دعوا می افتن ول کن پول و طلا و سکه بزار...
خب مامان نظرات آدما فرق میکنه...
من عاشق گلم...
بعدم اولا که من ازدواج کنم‌ مهریه رو بزارم سه تا کامیون گل نیلوفر بعدش که هیچ وقت فک جدایی رو نمی کنم ولی اگه پیش اومد پیدا کردن این سه تا کامیون گل نیلوفر خیلی سخت تر از سکه و طلاس می خواد از کجا بیاره از کجا پیدا کنه..؟؟
بلاخره گیر میاره ...
واقعااا عجب فکرایی میکنم من...
عاشق گل بابونه هم هستم...
شما عاشق چه نوع گلی هستید...؟؟!

حالا منم دلم می خواد بدونم شما ها چه چی دوست دارید...!؟؟؟؟
و از چه چیز هایی خوشتون میاااد...
اگه دلت می خواد بگو بهم ...
اگرم نه که سخت نگیر فدای سرت...
شما کی چیزو برای من گفتید که این دومش باشه...
لوس...
فقط دوست دارید در مورد بقیه بشنوید...
انگار ما اصلا دلمون نمیخواد با شما آشنا بشیم بیشتر...
بله میدونم که خیلی کلاس میزاری...
ولی مهم نیست...
ولی نامردی نکن...
بگووووووو...
نگووووووو...
بگووووووو...
در پناه خدااا باشید...

هفدهم شهریور ماه...

♥️تقدیم مژده جووون♥️
♥️تقدیم مژده جووون♥️
توت فرنگیدوستگل نیلوفر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید