ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۵ دقیقه·۱۰ ماه پیش

زندگی بدون اینستا میشه؟

استفاده من فقط از ایتا ✅️با واتساپ   با ویرگول✅️ ✅️هست.الباقی هم باید بره سطل زباله😁😁
استفاده من فقط از ایتا ✅️با واتساپ با ویرگول✅️ ✅️هست.الباقی هم باید بره سطل زباله😁😁


❌❌️
❌❌️
✅️😉
✅️😉
دقیقا  پس مواظب لذت های زود گذرباشیم.
دقیقا پس مواظب لذت های زود گذرباشیم.




بنام خداوند بخشنده ی مهربان


یه سوال دارم اینکه آیا زندگی بدون اینستا هم میشه‌ یا خیر؟

با توجه خودم به سوال جواب میدم هر چند نظر ها فرق می کنه ولی خب نظر من اینه...
آیا زندگی بدون اینستا یا هر برنامه ای دیگه میشه پیش رفت یا خیر ؟
بله که میشه من خودم با اینکه اینستا یه برنامه جهانی هست و خیلی که دارند نمیشه گفت اگر کسی نداره معمولا مسخرش می کنند که اینستا نداشته باشه.
ولی برای مهم نیست که کسی این ویژگی منو مسخره کنه.
البته اینجا که گفتم برام مهم نیست یه مطلب خیلی خوبی یادم اومد که اونو در پست بعدی بهت میگم ...

خب بریم بر سر اینستا بحث کنیم.
اینکه از نظر وابستگی به اینستا خیلی بده هر چند هر برنامه ای هم خوبی های خودش رو داره هم بدی ها ولی خب نه خوب خوب و کاملا خوب هست نه بد بد دوتا با هم قاطی هست خوبی و بدی ولی بیشتر تا خوبی بدی داره اینستا حالا دیگه وارد اون جزئیات میدونم نمیشم چون خود تون تک به تک اینستا دارید و خبر دار هستید و همین...

این همه گفتن هی اینستا هی اینستا ما هم هوس کردیم داشته باشیم یه روزی رفتم اینستا رو نصب کردم فعالش کردم از صبح رفتم تو اینستا یه موقع که سرم رو بالا کردم دیدم همه جا تاریکه یعنی شب شده...
ولی هیچی دست نیومد هیچ که هیچ نه چیزی به علمم افزوده شد نه چیزی یاد گرفتم کلی کلیپ های مزخرف و افتضاح...
بعد مامانم آخر شب بهم امروز همش سرت تو گوشی هااا
گفتم مامان اگه راستش رو بگم امروز اینستا نصب کردم چقدر با شنید این حرف ناراحت و غمگین شد اولین حرفش به من این بود که با دشتن اینستا قید خوب بودنت رو میزنم از این به بعد با این حرف مامانم باز پاکش نکردم یعنی یه روزه وابستش شده بودم.
خلاصه که فرداش رفتم پیش مشاوره بهم گفت منم اینستا ندارم تو هم نداشته باشه مثل من مثل خود مامانت که نداره منم قبول کردم گفتم پس منم پاکش می کنم.
الان جز ایتا و بله ، شاد ، آیگپ، واتساپ، همین ویرگول، روبیکا برنامه ای ندارم.
حالا همه این برنامه ها رو دارم جز ایتا و واتساپ تو هیچ کدومشون فعالیت ندارم.
و آیگپ فقط فیلم نگا می کنم‌ خیلی فیلم های آموزنده میاد چند تایی رو که خودم دیدم پیشنهاد می کنم در اولین فرصت نگا کنید چون من نگاه کردم عالی هستن.
فیلم
یه عاشقانه ساده
هم کلاسی
هنوز
قرار پنجشنبه
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
خانه پنجم
با اینکه من اصلا اهل فیلم نگا کردن نیستم بادیدن این فیلم ها علاقه مند شدم
خلاصه بگم فقط ایتا کار می کنم.
‌گاهی هم که حوصله کنم وی‌پی‌ان رو روشن کنم یه سری به واتساپ بزنم.
با اینکه تو ایتا هیچی نیست وقتی وارد میشم یک ساعت طول می کشه تا دل بکنم ازش بیام بیرون حالا چه برسه به اونایی که اینستا دارن اگر رفتن دیگه باید چندین ساعت باشن دور بزنن چون هر چیزی در آن موجود هست هر نمونه فیلم و کلیپ مزخرف و این باعث وابستگی میشه.
کلی وقت آدما بی خود بی جهت حدر میره.

من خودم بدون اینستا دارم زندگی می کنم.
و اینکه چند مدتی میشه به خودم گفتم همین یک ساعتی که دور بی خود میزنم تو ایتا رو می تونم جایگزین براش انتخاب کنم اونم چی اینکه در یک ساعت کتاب غیر درسی بخونم.
و در آخر تصمیمم این شد که اینترنت گوشیم رو از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر فعال کردم.
یعنی من هر روز ۶ صبح تا ۱۲ ظهر می تونم گوشی دست بگیرم و بس در بقیه مدت فقط در چه زمانی برم سراغ گوشی زنگ زدن ها...
تازه صبح ها هم که مدرسه هستم تا ساعت ۱۲ و نیمی که من میرسم خونه قطع میشه جالبه
فقط یه نیم ساعتی صبح ها هستم
بقیه روزم فقط بخاطر چیز های مهم وصل گوشی مامانم میشم.
فقط روز های پنجشنبه و جمعه دیگه حسابی استفاده می کنم چون صبح ها ساعت ۷ بیدار میشم تا ۱۲ پدر اینترنتم رو در میارم.
طوری برنامه ریختم که استفاده درست رو از گوشی بکنم.
پس بدون اینستا هم میشه زندگی کرد.

یه بار سر کلاس یکی از معلم ها سوال کرد گفت کیا اینستا دارن ۳۰ تا دست رفت بالا جز من معلم مون گفت جالبه که یکی نفر مثل من بی اینستا پیدا شد از من سوال گفت چرا اینستا نداری؟
تعریف کردم براش که یه روزی از صبح تا شب رفتم اینستا کل وقتم گرفته شد ولی هیچی به دستم نیومد معلم گفت دقیقا منم همینطور همین اتفاق برای منم پیش اومد صبح رفتم شب اومد بیرون بدون هیچ نتیجه ای بسیار بی خود بسیار مزخرف
گفت تازه تو همین مدت کوتاه هزارتا درخواست دوستی داشتم.
بابا از خنده مردیم
گفتم من دیگه اینوش خودم نگفتم ولی تو بدون سانسور حرف زدی.


و خب از این قضیه هم بگذریم.

اینکه واقعا من می خوام اونایی که اینستا دارن خوبی هاش رو بگن ؟
با تمام جزئیات

دیگه اینکه آیا چند ساعت وقتتون رو صرف اینستا می کنید؟

در طول روز چند بار به اینستا سر میزنید؟


در طول روز چه چیزی از اینستا یاد میگیرید؟

شما هایی که اینستا دارید آیا میتونید بدون اینستا زندگی کنید؟

حاضر هستید اینستا های خود را پاک کنید برای هميشه؟
و کتاب رو جایگزین کنید؟

و هزار تا سوال دیگه...


ولی خب شایدم خوب باشه ولی من نمیدونم ....


3/9/1402

آذر

زندگی بدون اینستاضررهدر رفتن وقت هابی نتیجهاینستا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید