ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

سال ۱۴۰۲تمام شد وارد سال ۱۴۰۳ می شویم...


آخرين شب سال بارانی بودو زینب حسابی حال کرد تو بارون...
آخرين شب سال بارانی بودو زینب حسابی حال کرد تو بارون...
پیش به سوی سال جدید که قراره چطور بگذره بر ماااا خدایا رحمی کن بر مااااا.....
پیش به سوی سال جدید که قراره چطور بگذره بر ماااا خدایا رحمی کن بر مااااا.....



♡بنام خدا ♡

سلام به همه ی عزیزان ویرگول...🙌😍♥️
از سالی می خواهم بنویسم که بر من گذشت...
اصلا چیزی نگم بهتره ، کلا خوب نبود برای من نمیدانم چرا ؟؟!!
اصلا از سال ۱۴۰۲ خوشم نمیاد و دوستشم ندارم چون خاطره های خوبی برام نشد.
اتفاقی که دلم می خواست رخ نداد...
اتفاقی افتاد بر من که اصلا فکرشم نکرده بودم ، اصلا انتظاری هم از خدا نداشتم که چنین بشه ها ولی شد.
تنها خوبیه که در آن دیدم این بود که همه اش گذشت و هیچ کدام از آن روز های بد باقی نمانده...
هر چند هیچ وقت فراموش نمی کنم.🥲
ولی دوست ندارم در گذشته بمانم و زندگی کنم.
خلاصه که خیلی سخت گذشت برای من ولی خب مهم نیست... چون تمام شد و آنها را پشت سر گذاشتم خوبی ها و روز های خوب شد یه خاطره خوب و شیرین برایم ، و بر عکس روز های بد و اتفاقات بد شد یه خاطره بد در زندگی من.
بلاخره همه چی میشه خاطره....☺️


365روز گذشت یک سال از عمر تک تک ما ها کم شد...


اینم آخرین متن من در سال ۱۴۰۲ ...

یکم فروردین...
ساعت : 12/17
شب
به وقت یک شب بارانی و زیبا ...❄️💦

علی یارتون...

14021403تمام شد سالخوبی و بدیخاطره های مختلف شیرین یا هم تلخ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید