ویرگول
ورودثبت نام
mohamadreza
mohamadreza
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سید محمدرضا افتخاری . هنرجو سئو


من سید محمدرضا افتخاری دانشجوی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم .\

من ساکن استان مازندران شهر تنکابن هستم . در دوران دبیرستان رشته تجربی را انتخاب کردم و از جایی که به پزشکی علاقه مند بودم وارد این رشته شدم اما متاسفانه بدلیل برخی شرایط نامساعد رتبه لازم برای این رشته را نیاوردم و وارد حرفه معلمی شدم . از دوران نوجوانی به شغل تدریس علاقه مند بودم و در همان هنگام تدریس چند کلاس درس را بر عهده داشتم.

متولد چه سالی هستم

سید محمدرضا افتخاری متولد ۱۳۸۱/۲/۱۸ است و اکنون بیست و یک سال سن دارد.

اخلاقیات

سید محمدرضا افتخاری یک فرد خندان که اغلب در حال خندیدن است اما در حوضه کار به شدت جدی و متعهد هست و علاقه ایی به شوخی های بی حساب و کتاب ندارد.این تعریفی بود که دیگران از سید محمدرضا افتخاری داشته اند.

آشنایی با سئو

سید محمدرضا افتخاری که بنده باشم در یکی از روز های عادی کنار دریاچه شهدای خلیج فارس نشسته بودم که با چند پسر آشنا شدم که برای تبلیغات نشسته بودن یکی از آنها آقای محمد دهقانی بود که دلیل و عامل اصلی بنده برای ورود به این حرفه بوده است و از همان هنگام به سئو و دیجیتال مارکتینگ علاقه مند شدم.



دیجیتال مارکتینگآموزش خصوصیآموزش ابتداییسئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید